MS Windows
briani 27239
Win98se på bærbar
Fra : CS

Dato : 20-08-03 19:57

Hej

Jeg har en bærbar som kører win98se. Tiltider oplever jeg at maskinen er
meget sløv, og har derfor en mistanke om et program bruger en stor del
hukommelse. Og så til mig spørgsmål! Er der nogle steder i windows jeg
kan se hvor meget hukommelse de forskellige programmer bruger, ligesom i
xp?

- CS

---

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-08-03 02:59

"CS" <cs@sleDELETEepy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hukommelse. Og så til mig spørgsmål! Er der nogle steder i windows jeg
> kan se hvor meget hukommelse de forskellige programmer bruger, ligesom i

Egentlig ikke. Programmerne bruger alle de resourcer, de kan få fat på, fordi
win98 benytter sig af noget de kalder "time slice" fordeling af resourcerne.
Der er et sted, hvor du kan ændre på dette, det er i kontrolpanelet, men jeg
kan ikke huske hvor. Måske under system/ydelse.

win 95/98/me er ikke et rigtigt multitaskings OS.. så skal du opgradere..

Claus