MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows fryser i 2 - 4 minutter...
Fra : Ronni

Dato : 20-08-03 17:11

Hejsa NG

Jeg sidder ved en vens computer hvortil der er sat et 56K modem på COM1
porten.

Når maskinen starter op, og man så derefter går ned i start->network
connections fryser en del af maskinen i 2 - 4 minutter. En del af maskinen
er start-knappen og proceslinien. Under taskmanager vises ingen brugere uden
for nogle af processorne, og cpu time ligger 95% ellere mere fri, dvs der
bliver kun brugt max 5%.
Efter 2 - 4 minutter bliver maskinen igen fuldt funktionsdygtigt og alt
fungerer. Det samme gør sig gældende med en genvej jeg har lavet til TDC
Internet på skrivebordet, og Telefon & modem indstillinger under
kontrolpanel, trykker man på en af disse fryser den 2 - 4 minutter.
Det er kun første gang, efterfølgende gange er der intet.
Det er så snart man vil i kontakt med noget der har med internet/modem at
gøre.

Jeg har tjekket porte, skiftet port til COM2, opdateret Windows, tjekket
indstillinger mv. men jeg kan simpelthen ikke finde noget som skulle være
skyld i dette.

Forbindelsen til internettet bliver tillige kun 37.5 kbs

Info:
PC : Medion 2.2 GHz
OS : Win XP Home DK
Modem : Ekstern Tecom/Tekom eller sådan

Nogen her der har en ide til hvad der kan være skyld i dette ?

Med venlig hilsen
Ronni
rofePINGVIN@mailme.dk
HUSK: Fjern PINGVINEN ved mail!