MS Windows
briani 27239
XviD codec til WMP 9 ?
Fra : Kim

Dato : 20-08-03 08:18

Jeg kan ikke afspille nogle film i min Win. Media Player 9,
da den åbenbart mangler nogle Xvid codec.
Jeg har prøvet at installere nogle XviD codec til WMP 9,
DShowPack-20030804 og XviD-Dec-300303 uden at det hjalp.
Jeg har også prøvet med K-Lite Codec Pack 2.04 Full og
AVIcodec v1.1 - Free multimeda files analyser.
Jeg er åbenbart ikke den eneste der har problemer med
WMP9, men har nogen her alligevel nogle gode råd til mig ?
Mvh Kim

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-08-03 12:32

Kim skrev:

> Jeg kan ikke afspille nogle film i min Win. Media Player 9,
> da den åbenbart mangler nogle Xvid codec.

Har du prøvet AVIcodec som kan fortælle dig hvad det er for et
codec du mangler og om det er installeret på dit system eller ej?
<http://avicodec.duby.info/>.

Madsen.

Fra : Kim

Dato : 20-08-03 18:10

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev
> Har du prøvet AVIcodec som kan fortælle dig hvad det er for et
> codec du mangler og om det er installeret på dit system eller ej?
> <http://avicodec.duby.info/>.

Jo men den siger bare at jeg mangler:
Audio : 193 MB, 448 Kbps, 48000 Hz, 5 channels, 0x2000 = AC3 DVM,
Unsupported
Denne Ac3 har jeg hentet og installeret uden at det hjalp.

Og ellers siger den:
File : 697 MB (697 MB), duration: 1:00:31, type: AVI, 1 audio
stream(s), quality: 67 %
Video : 504 MB, 1164 Kbps, 23.976 fps, 608*256 (2.21:1), XVID = XVID
Mpeg-4, Supported
Og min Bsplayer siger stadig: Unknown File format: (XVID)"
Jeg tror det er WMP9 der fucker det hele op...
Nogen forslag ?
Mvh Kim