MS Windows
briani 27239
Backup af Outlock mail under XP???
Fra : Lars Grau

Dato : 19-08-03 21:58

Hje Ng

jeg villle bare lige høre om det kan lade sig gøre at kopiere hele sin
opsætning af outlock væk fra den hd som den ligger på nu, så man kan
formater sin hd uden at midste hele sit mail system??? jeg ved hvordan man
gør under win9x/me, men jeg kan ikke finde den samme fil unnder Windows XP

Mvh

Lars

Fra : Thomas Madsen

Dato : 19-08-03 22:10

Lars Grau skrev:

> jeg villle bare lige høre om det kan lade sig gøre at kopiere hele
> sin opsætning af outlock væk fra den hd som den ligger på nu, så
> man kan formater sin hd uden at midste hele sit mail system???

Ja. <http://support.microsoft.com/?kbid=195719>. Der findes også
en MS-artikel omhandlende Outlook 2002, hvis det er den version
du sidder med. <http://support.microsoft.com/?kbid=287070>.

> jeg ved hvordan man gør under win9x/me, men jeg kan ikke finde den
> samme fil unnder Windows XP

Sikkert fordi at WinXP som standard ikke viser dig skjulte filer
og mapper. Hvis du slår den funktion fra, så kan du nok også finde
Outlooks *.pst-fil. (Kontrolpanel > Mappeindstillinger > Vis > Vis
skjulte filer og mapper.

PS. Egentlig så er der størst chance for den rette hjælp til Outlook-
spørgsmål i gruppen <news:dk.edb.internet.software.mail+news> eller i
gruppen: <news:dk.edb.programpakker.ms-office>.

Madsen.

Fra : Nic

Dato : 20-08-03 02:41

> [...]
> gør under win9x/me, men jeg kan ikke finde den samme fil unnder Windows XP

http://ajsystems.com/ea7.html

Er din ven . . .

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-08-03 02:44

Nic skrev:

> http://ajsystems.com/ea7.html

Som er beregnet til at lave backup af Outlook Express og ikke
Outlook, hvilket er to forskellige programmer.

Madsen.

Fra : Nic

Dato : 20-08-03 13:21

> Som er beregnet til at lave backup af Outlook Express og ikke
> Outlook, hvilket er to forskellige programmer.

Ups my bad...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-08-03 13:24

Nic skrev:

> Ups my bad...

Ikke nødvendigvis.
Det kan jo også være at Lars mener Outlook Express i stedet for
Outlook. :)

Madsen.

Fra : Nic

Dato : 20-08-03 18:27

> Ikke nødvendigvis.
> Det kan jo også være at Lars mener Outlook Express i stedet for
> Outlook. :)

His bad så ;)

Fra : Lars Grau

Dato : 21-08-03 09:44

Jeg takker for hjemmesiden, jeg bruger godt nok den "stor" model outlock,
men det ligger også et program til at backup den up på deres hjemme side,
den ligger bare et andet sted.

Jeg takker

Lars