MS Windows
briani 27239
Compress old files?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-08-03 19:06

jeg har ikke vinget denne mulighed af når jeg rengør mine drev, er der nogen
ide i at gøre det?
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-08-03 23:49

Ja, hvis du vil spare en smule HD plads på bekostning af performance
når du skal bruge filen.
Masser af plads? Glem det.
Ingen plads? Køb en større HD.

Fra : David Lebech

Dato : 19-08-03 23:50

> jeg har ikke vinget denne mulighed af når jeg rengør mine drev, er der
nogen
> ide i at gøre det?

Kun hvis du har meget brug for den ekstra diskplads...

Mvh
David Lebech

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-08-03 15:56

OK
Jeg har masser af plads og ønsker egentlig ikke komprimere mine "gamle"
spil
Tak for hjælpen til jer begge!