MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP firewall
Fra : MK

Dato : 19-08-03 17:20

Hej

I forbindelse med blasterormen har jeg aktiveret firewall'en i XP. Ud over
den har jeg ZoneAlarm kørende, men hvordan konfigurerer jeg firewallen i XP?
Hvor ser jeg hvilke programmer og porte den blokerer?
Kan jeg helt undvære ZoneAlarm og bruge den indbyggede firewall i stedet
for?

Mvh.

MK

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-08-03 20:14

On Tue, 19 Aug 2003 18:19:31 +0200, "MK"
<mk1dadsasasdqwqf6@stofaneasdwqwesdasdt.dk> wrote:

>Kan jeg helt undvære ZoneAlarm og bruge den indbyggede firewall i stedet
>for?

Hvorfor ikke bruge ZoneAlarm, den virker begge veje.

Hvis du kører et program som vil på nettet så får det lov af XP men ZA
spørger dig om programmet må. (hvi jeg husker rigtigt med hensyn til
XP)

--
Jens

But I have grown older, and you have grown colder- Pink Floyd

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-08-03 22:52

> [...]

>Hvor ser jeg hvilke programmer og porte den blokerer?
>Kan jeg helt undvære ZoneAlarm og bruge den indbyggede firewall i stedet

Firewallen i windows XP blokere ikke programmer. Kun porte.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.