MS Windows
briani 27239
Nero 5.5 og XP
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 19-08-03 16:29

hejsa

Er der nogen her der kan få Nero 5.5 til at virke på XP, jeg har lidt
problemer med det.

Nero vil ikke finde brænderen, en Plextor PlexWriter 12/10/40 og det er på
en Dell maskine med XP pro.

Mangler eg en aspi driver eller ? i såfald hvor kan jeg finde den.

--
Jan Damkjær Dahl
97523420

Fra : Hans

Dato : 19-08-03 16:45

Jan Damkjær Dahl wrote:
> [...]
> er på en Dell maskine med XP pro.
>
> Mangler eg en aspi driver eller ? i såfald hvor kan jeg finde den.

http://www.mamba.cc/tech/aspi4all.htm

/ Hans

Fra : Thomas Madsen

Dato : 19-08-03 16:53

Jan Damkjær Dahl skrev:

> Mangler eg en aspi driver eller ?

Det kan også være Nero som er ældre end brænderen. Prøv med en nyere
version af Nero.

Madsen.

Fra : H_Luchter

Dato : 19-08-03 18:08

Din Nero skal være version 5.5.7.2 eller nyere. Har du problemer med InCD,
kan de også løses

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 19-08-03 20:29

Ok jeg kigger noget mere på det.