MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
lange filnavne vs. 8.3 format
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 19-08-03 15:26

Hej

En ven har et problem ved installation af en program....

Når det installeres på en Win XP maskine, så bliver filerne udpakket med
navne i 8.3 format, hvilket giver en fejl.
Så mit spørgsmål er....er der nogen måde at "tvinge" XP til at udpakke med
lange filnavne ?

Et link eller en forklaring til en løsning modtages med glæde.

Jon

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-08-03 23:34

Programmet der pakkede dem skal være i stand til at håndtere lange
filnavne. Hvis udpakningsprogrammet så støtter lange filnavne vil det
blive udpakket med lange filnavne.
Har ikke noget med WIN XP som sådan at gøre.