MS Windows
briani 27239
Fjerne ikoner fra systray
Fra : Zodiax

Dato : 17-08-03 21:44

Jeg har et program kørende der ligger som ikon i systray. Kan man på en
eller anden måde fjerne dette ikon uden at lukke for programmet? Programmet
indeholder ikke selv muligheden for at fjerne ikonet.

Ps. bruger XP

--
Zodiax

Fra : Jane

Dato : 17-08-03 22:02

Zodiax skrev i

> Jeg har et program kørende der ligger som ikon i systray. Kan man på
> en eller anden måde fjerne dette ikon uden at lukke for programmet?

Hvis du bruger Windows Xp er der en funktion som ligner to
hak: << her kan man enten skjule ikoner altid, vise dem altid eller
skjule dem når de er inaktive.

Jane

Fra : Zodiax

Dato : 17-08-03 22:16

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com> wrote
> Hvis du bruger Windows Xp er der en funktion som ligner to
> hak: << her kan man enten skjule ikoner altid, vise dem altid eller
> skjule dem når de er inaktive.

Nææ nej, det er nu ikke sådan jeg havde tænkt mig at gøre det :)
Det skal være sådan at man slet ikke har adgang til programmet fra systray
lige meget hvor meget man hyler og skriger. Derfor skal det ikke bare være
skjult.

--
Zodiax

Fra : klander

Dato : 17-08-03 23:06

> [...]
> lige meget hvor meget man hyler og skriger. Derfor skal det ikke bare være

Hej

Hvad med msconfig
start - kør - msconfig - faneblad start

Kurt

Fra : Zodiax

Dato : 17-08-03 23:22

"klander" <klander@lite.dk> wrote
> Hvad med msconfig
> start - kør - msconfig - faneblad start
>

> Kurt

Ja men så starter programmet jo ikke...

--
Zodiax

Fra : Jane

Dato : 18-08-03 01:07

Zodiax skrev i <news:news:3f40001a$0$13192$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> Ja men så starter programmet jo ikke...

Måske er det nemmeste du afslører hvad programmet gør så er
der måske en som kender et program der kan gøre det samme
men som lader sig frivilligt skjule.

Jane

Fra : Zodiax

Dato : 18-08-03 08:53

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com> wrote
> Måske er det nemmeste du afslører hvad programmet gør så er
> der måske en som kender et program der kan gøre det samme
> men som lader sig frivilligt skjule.

Tjaa det kunne være hvilket som helst program der ligger i systray og som
ikke lader en fjerne ikonet.

--
Zodiax

Fra : Jane

Dato : 18-08-03 09:52

Zodiax skrev i <news:news:3f4085da$0$13182$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> Tjaa det kunne være hvilket som helst program der ligger i systray og som
> ikke lader en fjerne ikonet.

Kunne du så ikke bre fjerne visning af systray?

Fra : Zodiax

Dato : 18-08-03 10:02

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com> wrote
> Kunne du så ikke bre fjerne visning af systray?

Nej, for så kan man jo ikke se de andre programmer.....

--
Zodiax

Fra : Leo E

Dato : 18-08-03 14:23

"Zodiax" <zodiax@jesspar*REMOVE*.dk> wrote in message news:<3f4095f9$0$13236$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> "Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com> wrote
>
> Nej, for så kan man jo ikke se de andre programmer.....
Mon det er det her du har brug for: www.systrayx.com/info.html
Hilsen: Leo

Fra : Zodiax

Dato : 18-08-03 14:35