MS Windows
briani 27239
Hvid firkant med rødt kryds i stedet for g~
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-08-03 14:39

Hej, jeg er ny her på gruppen. Og hvis mit spørgsmål skulle være OT håber
jeg I vil fortælle mig hvilken gruppe jeg så skal spørge i.

Mit problem er at pludselig uden nogen, i mine øjne, grunde, så kan jeg ikke
se de fleste grafik-filer/billeder på mange sider. Det gælder især sider
som: http://www.bt.dk/ http://www.praxis-it.dk/dyr/
http://praxis-it.dk/humor/forside.htm De 2 sidst nævnte er mine egne sider.
Men ingen problemer lige nu med:
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.sasp?TemplateID=1
http://www.praxis-it.dk/chezannette/ http://www.eksperten.dk/
Jeg kører med Win98, og Norton via TDC. Jeg har haft problemet flere gange
før, uden at finde anden løsning end af formatere hele c-drevet og
geninstallere alle programmer. Så køre pc'en uden det aktuelle problem i små
2 mdr., og så starter det igen. Jeg opdatere via WinUpdate.
Jeg har scandisket, ændret indstillinger i Norton, ændret indstillinger i
internetindstillinger, jeg bruger ikke proxy-server. Jeg har snakket en del
med Herlev-it, der oxo har givet op nu, og som foreslog mig at kontakte jer.
Er der nogen der har en ide??
VH Pernille Lauridsen

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-08-03 14:43

Glemte lige:
Jeg har slettet temp-internet file. og sat Tilladt brug af diskplads ned til
200 mb. Det hjalp ikke.
Jeg abonnerer Norton via TDC. Det er både firewall og antivirus. Jeg har
prøvet med både reklame-kontrol slået til og fra. Der er ingen forskel.
Sikkerhedsindstillinger i Explorer står til Mellemlav.

VH Pernille

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-08-03 15:04

On Sun, 17 Aug 2003 15:38:34 +0200, Pernille Lauridsen wrote:

> Hej, jeg er ny her på gruppen. Og hvis mit spørgsmål skulle være OT håber
> jeg I vil fortælle mig hvilken gruppe jeg så skal spørge i.

Det er vist din browser der skaber sig. Mon ikke
news:dk.edb.internet.software.browser var passende hvis det er det der er
tilfældet?

> Mit problem er at pludselig uden nogen, i mine øjne, grunde, så kan jeg ikke
> se de fleste grafik-filer/billeder på mange sider.

Har du prøvet en anden browser?
http://www.mozilla.org/products/firebird/

--
Lars

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-08-03 15:44

> Det er vist din browser der skaber sig. Mon ikke
> news:dk.edb.internet.software.browser var passende hvis det er det der er
> tilfældet?

Tak, jeg prøver der

VH Pernille