MS Windows
briani 27239
Langsom kopiering i Windows XP
Fra : Skirk

Dato : 17-08-03 12:08

Hej

Jeg har en IDE133 Maxtor 120 gb og køre Windows XP. Jeg har lavet to
partisioner på harddiksen en C: på 10gb og resten på D:. Men når jeg kopiere
store filer fra C: til D: synes jeg at den kopiere meget langsamt og larmer
som en i hel.... :( er der ikke et patch til xp som løder det eller ?

Fra : Salmack

Dato : 17-08-03 12:39

> [...]
> store filer fra C: til D: synes jeg at den kopiere meget langsamt og larmer
> som en i hel.... :( er der ikke et patch til xp som løder det eller ?

Jeg er ikke ekspert her, men jeg havde et problem som
virker meget som dit.

Jeg havde næsten lige geninstalleret, og mine harddiske
var MEGET langsomme og larmende. Jeg fandt ud af,
at mit bundkort mangler VIA 4in1 drivere, og da de var
blevet installeret, kørte både harddiske og min CD-brænder
fint igen.

Ved ikke om det måske kan være dit problem også!?

Mvh Salmack

Fra : Skirk

Dato : 17-08-03 13:02

Ok det er et Nforce2 motherboard og jeg har installeret de nforce2 driver
der fuglte med ved i hvor man kan hente nogle nye ?

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-08-03 14:02

"Skirk" <eg@ef.com> skrev i en meddelelse
> Ok det er et Nforce2 motherboard og jeg har installeret de nforce2 driver
> der fuglte med ved i hvor man kan hente nogle nye ?

Du skal nok have checket om der er nyere nForce2 drivere til lige nøjagtigt
dit bundkort. Hvilket bundkort har du, og i hvilken version?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-08-03 18:13

Det kan du naturligvis finde hos Nvidia. http://www.nvidia.com/
Fabrikanten af kortet vil også have et link til nyere drivere.

Fra : Leo E

Dato : 17-08-03 20:32

Måske her: www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_2.03.html

Fra : Skirk

Dato : 17-08-03 15:30

Det er et Soltek 75FRN2-L

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-08-03 16:36

> Det er et Soltek 75FRN2-L

Det kan være du kan finde frem til noget her:

http://www.soltek.com.tw/English/home/01.htm
http://www.soltek.com.tw/English/download/driver/nvidia-allinone.htm
http://www.soltek.com.tw/English/download/main/75FRN2.htm

Fra : Leo E