MS Windows
briani 27239
Kan båndbredden ses i XP
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 17-08-03 10:55

Hej NG'ere
Jeg anvender XP Home og har ADSL til internettet.
Findes der et program der viser med, hvilken hastighed jeg løbendende henter
filer ned med.
mvh
Flemming

Fra : Thomas W

Dato : 17-08-03 11:16

Prøv http://www.dumeter.com virker fint

Thomas W

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt-fjerndette@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f3f50e7$0$5158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Salmack

Dato : 17-08-03 11:19

> Findes der et program der viser med, hvilken hastighed jeg løbendende henter
> filer ned med.

Jeg bruger DU Meter ( http://www.dumeter.com )

Det har vist sig at være det bedste program jeg har fundet.
Desværre er det shareware, og koster $20.

Mvh. Salmack

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-08-03 13:20

On Sun, 17 Aug 2003 12:19:06 +0200, Salmack wrote:

> Jeg bruger DU Meter ( http://www.dumeter.com )
> Det har vist sig at være det bedste program jeg har fundet.
> Desværre er det shareware, og koster $20.

Så prøv NetMeter. Det ligner DUMeter ret meget men er freeware.
http://readerror.gmxhome.de/

--
Lars

Fra : jens

Dato : 17-08-03 11:19

> [...]

> Jeg anvender XP Home og har ADSL til internettet.
> Findes der et program der viser med, hvilken hastighed jeg løbendende

"Ctrl-alt-del" - metværk......

Eller find et lille program til at vise aktuel hastighed, men det viser jo
kun for netkortet i den lokale maskine........

Som feks denne :
http://www.metaproducts.com/mp/mpProducts_Detail.asp?id=20

Mvh Jens

Fra : Michael U. Hove

Dato : 17-08-03 11:27

Flemming Løvenhardt wrote:

> [...]
> Jeg anvender XP Home og har ADSL til internettet.
> Findes der et program der viser med, hvilken hastighed jeg løbendende henter

Yep:

http://www.analogx.com/contents/download/network/nsl.htm

Godt lille utility, alle hans progs er iøvrigt gode...

Og så det gratis

/mvh
michael

--
The problem is: "Broadcast packets on wrong frequency"
From BOFH excuses: http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/