MS Windows
briani 27239
auto dial-up ?
Fra : Eva

Dato : 17-08-03 01:22

Hvordan får man sin USB modemforbindelse til ADSL til at etablere
internetforbindelse hver gang win startes ?

Sådan at PC-en er always on.

På forhånd tak

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-08-03 01:40

"Eva" <eva@eva.> skrev i en meddelelse news:bhmhr1$ncb$1@sunsite.dk...

> Hvordan får man sin USB modemforbindelse til ADSL til at etablere
> internetforbindelse hver gang win startes ?
> Sådan at PC-en er always on.

Trækker startikonet til forbindelsen over i "start" folderen, og den finder du
i startmenuen > programmer > start.

Den plejer at ligge lige under spil.

Claus

Fra : Eva

Dato : 18-08-03 17:42

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> wrote in

> Trækker startikonet til forbindelsen over i "start" folderen, og den
> finder du i startmenuen > programmer > start.

Det har jeg allerede

Men mit Eicon Diva USB modem vil ikke automatisk.

De andre modemer jeg har (analog 56K mv) vil gerne autostarte med denne
metode. Men hvorfor ikke Diva ?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-08-03 21:15

"Eva" <eva@eva.> skrev i en meddelelse news:bhqvl2$g62$1@sunsite.dk...

> Men mit Eicon Diva USB modem vil ikke automatisk.
> De andre modemer jeg har (analog 56K mv) vil gerne autostarte med denne
> metode. Men hvorfor ikke Diva ?

Hvis du har andre programmer i start, så prøv at lægge det sidst. Måske når
netdelen ikke at blive klar, før diva skal starte op. Det er det eneste, jeg
kan komme på.

Prøv evt. at lægge et par andre programmer til start før diva og se, om det
løser problemet.

Claus

Fra : Eva

Dato : 19-08-03 11:46

> Hvis du har andre programmer i start, så prøv at lægge det sidst.

Der er kun dette.

> Måske når netdelen ikke at blive klar, før diva skal starte op. Det er
> det eneste, jeg kan komme på.
>
> Prøv evt. at lægge et par andre programmer til start før diva og se,
> om det løser problemet.

Samme tanke her
Men tror jeg vil prøve med en CMD som først kalder en wait fil.