MS Windows
briani 27239
Blue Tooth
Fra : Lars Helboe

Dato : 16-08-03 12:36

Jeg har en Nokia 6310i telefon som jeg skal ha' til at korrespondere med MS
Outlook via blue tooth.

Til det formål har jeg så indkøbt sådan en blue tooth dims til at smide i
USB stikket.
Pc'en opdager selv det nye hardvare og de medfølgende drivere bliver
installeret. Jeg installerer også Nokia PC Suite.
Så langt så godt, men PC Suite kan ikke "se" telefonen (som selvfølgelig er
sat op til Blue Tooth)!
Jeg har så hørt, at Blue Tooth ikke kan køre under den danske version af Win
XP!!!!
Kan det være rigtigt.?

Håber meget på hjælp

Lars Helboe

Fra : BorreBoy

Dato : 16-08-03 15:55

"Lars Helboe" <post@uller-matic.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> sat op til Blue Tooth)!
> Jeg har så hørt, at Blue Tooth ikke kan køre under den danske version af

Nej!
Men du skal vidst nok ha' installeret Service Pack 1.

Fra : Krokodillen \(4681\)

Dato : 16-08-03 16:18

Kører Windows Xp pro uden problemer.

Har du husket at installere software inden du tilsluttede din BT.

Jeg har selv lavet den fejl, men efter at jeg installerede software først og
genstartede så var der ingen problemer.

Du kan sikkert ikke få Nokia PC Suite til at virke under XP, for den er ikke
lavet til det og Nokia har ikke nogen updates til det ?.

Carsten Phillip Andersen
Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.

Fra : Lars Helboe

Dato : 16-08-03 16:34

"Krokodillen (4681)" <Herfoelge@Andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kører Windows Xp pro uden problemer.
>
> Har du husket at installere software inden du tilsluttede din BT.

Hmmmm. Tak for svar. Jeg prøver lige at afinstallere og så installere
software før BT...
Tvivler nu på det virker, men prøver da

Lars Helboe

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-08-03 19:56

Krokodillen (4681) wrote:
> [...]
>
> Du kan sikkert ikke få Nokia PC Suite til at virke under XP, for den er ikke
> lavet til det og Nokia har ikke nogen updates til det ?.

Jeg havde lidt af samme problem med min 6310 via seriel.
Hentede http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1219,00.html og smed den på og
så kørte det igen.

/Robert

Fra : Lars Helboe

Dato : 17-08-03 00:02

> Har du husket at installere software inden du tilsluttede din BT.

Hemmeligheden var, at hive USB dimsen ud og derefter installere software fra
cd'en.
Så var der lidt sjov med opsætningen, men det var ikke slemt....
Og nu kan fars telefon "snakke" med Outlook
Tak drenge

Lars Helboe

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 17-08-03 01:23

Lars Helboe wrote:
> Hemmeligheden var, at hive USB dimsen ud og derefter installere
> software fra cd'en.

Mig bekendt skal der ved alt USB udstyr først installeres softwaren
og der efter hardwaren.

(har lært det på den hårde, hårde måde)

mvh
Henning

Fra : BorreBoy

Dato : 17-08-03 09:01

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Mig bekendt skal der ved alt USB udstyr først installeres softwaren
> og der efter hardwaren.

Nemlig!