MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelser i Windows XP
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 16-08-03 01:51

Når jeg sætter min USB memory stick i holderen, kommer
Windows med en fejlmeddelse noget med "USB II til Langsom USB
værtskontroller"
Memory sticken virker upåklagelig - er der en måde hvor man kan fravælge
disse fejlmeddelser ?

Mvh
Allan S. Kristiansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-08-03 00:45

Det er ikke en fejlmeddelelse men en oplysning.
Er der ikke nede i hjørnet en lille checkbox med "vis ikke denne
meddelelse igen"?

Fra : GiWeo

Dato : 17-08-03 17:07

Hejsa

>Når jeg sætter min USB memory stick i holderen, kommer
>Windows med en fejlmeddelse noget med "USB II til Langsom USB
>værtskontroller"

Den fortæller dig bare at du har sat USB1 udstyr i en USB2 port - og
at udstyrret ikke kan udnytte UBS2 hastigheden

--

Lars Engelhardt - webmaster@linkssiden.dk
Din startside: http://www.linkssiden.dk ??

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 18-08-03 09:56

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Den fortæller dig bare at du har sat USB1 udstyr i en USB2 port - og
> at udstyrret ikke kan udnytte UBS2 hastigheden

Ja det ved jeg - men er der en måde at slippe for den meddelse ?
mvh
allan

Fra : Leo E

Dato : 18-08-03 17:51

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk> wrote in message news:<bhq49u$2pc6$1@news.cybercity.dk>...
> "GiWeo" <giweo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja det ved jeg - men er der en måde at slippe for den meddelse ?
> mvh
> allan

Hvor kommer den, midt på skærmen, eller som der bliver spurgt om
længere oppe, det er fordi der er forskellige måder at fjerne
meddelelserne på
Hilsen: Leo

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 19-08-03 05:38

"Leo E" <le01@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kommer den, midt på skærmen, eller som der bliver spurgt om
> længere oppe, det er fordi der er forskellige måder at fjerne
> meddelelserne på
> Hilsen: Leo

Den kommer nede fra proceslinjen "Taskbar"

mvh
Allan

Fra : Leo E

Dato : 19-08-03 10:36

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk> wrote in message news:<bhs9j3$2083$1@news.cybercity.dk>...

> Den kommer nede fra proceslinjen "Taskbar"
>
> mvh
> Allan

Så prøv at hent den her: www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
det er nr.11
Hilsen: Leo

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 19-08-03 12:09

> "Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk> wrote in message

> Så prøv at hent den her: www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
> det er nr.11
> Hilsen: Leo

Kikker på det .. En interessant side mange tak indtil videre
Mvh
allan