MS Windows
briani 27239
Symkronisere uret.
Fra : Klaus

Dato : 15-08-03 23:51

Hvilken dansk server
er bedst at benytte
til synkronisering af
uret i WinXP Pro?
Klaus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-03 00:14

Din udbyders eller hvis din udbyder ikke har en, så brug den du bedst
kan lide.

Fra : Klaus

Dato : 16-08-03 00:23

> Din udbyders eller hvis din udbyder ikke har en, så brug den du bedst
> kan lide.
Min udbyders hedder tilsyneladende: ntp.inet.tele.dk.
Jeg har prøvet flere gange, men har fået en fejlmeddelelse, men nu
virker det lige pludselig.
Ved ikke hvad der har været galt.
Tak for hjælpen
Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-03 11:39

"Klaus" <hebs@fjerndette-esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken dansk server
> er bedst at benytte
> til synkronisering af
> uret i WinXP Pro?
> Klaus
>
>Jeg anvender Atomic Clock Sync
Den er gratis. Den virker altid. Find den via Google.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Klaus

Dato : 16-08-03 16:45

> Den er gratis. Den virker altid. Find den via Google.

Jeg prøver.
Tak for svaret.
Klaus

Fra : kennybear

Dato : 24-08-03 20:05

"Klaus" skrev d. 15-08-03 23:51 dette indlæg :
> Hvilken dansk server
> er bedst at benytte
> til synkronisering af
> uret i WinXP Pro?
> Klaus

Der er jo også Tiscali's som stadig ligger på adressen
ntp.worldonline.dk den er ret hurtig

Har CyberCity en tidsserver? er der nogen der ved det?

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Klintholm

Dato : 24-08-03 20:23

Den 24 aug 2003 skrev kennybear i dk.edb.system.ms-windows:

> Der er jo også Tiscali's som stadig ligger på adressen
> ntp.worldonline.dk den er ret hurtig

ntp.tiscali.dk er vel ligeså hurtig?

> Har CyberCity en tidsserver? er der nogen der ved det?

ntp.cybercity.dk

LarsK

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 24-08-03 21:12

"Lars Klintholm" <nospam2003@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> ntp.tiscali.dk er vel ligeså hurtig?

Den må ikke være for hurtig, (eller for langsom) den skal være præcis

/Brian

Fra : Lars Klintholm

Dato : 24-08-03 22:29

Den 24 aug 2003 skrev Brian R. Jensen i dk.edb.system.ms-windows:

> Den må ikke være for hurtig, (eller for langsom) den skal være
> præcis

Tiscali er ikke hurtigere end WOL, den er ligeså hurtig. Endda helt
præcis ligeså så hurtig

LarsK