MS Windows
briani 27239
history
Fra : DSA-NET

Dato : 15-08-03 10:28

Findes der en logfil i Windows, hvor man kan se hvornår PC'en har været
startet forrige gang (eller om muligt længere tilbage)

venlig hilsen
Eigil

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-08-03 10:41

In dk.edb.system.ms-windows, DSA-NET wrote:

>Findes der en logfil i Windows, hvor man kan se hvornår PC'en har været
>startet forrige gang (eller om muligt længere tilbage)

Du siger ikke noget om hvilket styresystem du bruger.

Hvis jeg har "Event Log"-tjenesten slået til, får jeg denne event når
Windows XP startes:

Event Type: Information
Event Source: EventLog
Event ID: 6009
User: N/A
Uniprocessor Free.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-08-03 10:45

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

>Event Type: Information

Nåja, den kan du altså i finde i din "Event Viewer" (Start -> Kør ->
eventvwr.msc), under "System".

Fra : DSA-NET

Dato : 15-08-03 12:35

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du siger ikke noget om hvilket styresystem du bruger.

UPS det glemte jeg
det er WIN ME