MS Windows
briani 27239
numberlock....
Fra : jens

Dato : 15-08-03 08:44

Hej NG

En pc med xp pro, vil ikke lade numberlock være aktiveret når den booter.

Hvordan er det nu lige man få den til det. ?

(Den er på "on" i bios, men slukkes lige før velkomstskærmen i xp)

Mvh Jens

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 15-08-03 09:00

"jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> En pc med xp pro, vil ikke lade numberlock være aktiveret når den
> booter.
>
> Hvordan er det nu lige man få den til det. ?

I Windows 2000 har jeg haft held med en reg-fil som indeholder:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard]
"InitialKeyboardIndicators"="2"

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : jens

Dato : 15-08-03 11:22

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en

> [HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard]
> "InitialKeyboardIndicators"="2"

Det virker også på xp pro, tak for det.

Mvh Jens