MS Windows
briani 27239
Underligt tastatur..
Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-08-03 12:25

Hejsa

Jeg ville bare lige høre om der er andre der har oplevet flg. underligheder
med deres tastatur:

CTRL, ALT & SHIFT "hænger" en gang imellem, dvs. er stadig trykket ned selv
efter jeg har sluppet tasterne.
Nogle gange reagerer tastaturet ikke på tryk, så må jeg trykke en ekstra
gang, det resulterer i en del stavefejl engang imellem.
Jeg har et billigt trådløst tastatur fra Føtex, men det er ikke der
problemet ligger, har prøvet med andre tastaturer (ikke trådløse), og de gør
det samme.
Jeg har også slået alle de underlige tastaturdimser fra i Windows XP Pro, så
det skulle heller ikke være der det stammer fra..
Er der nogen der har/har haft de samme oplevelser som jeg??? Og kan der
gøres noget ved det?

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Devast8or, work

Dato : 14-08-03 13:28

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> [...]

> det skulle heller ikke være der det stammer fra..
> Er der nogen der har/har haft de samme oplevelser som jeg??? Og kan der

Handicaphjælp måske? SVJV er der en funktion til at "låse" ihvertfald CTRL
og ALT (i stil med CAPS LOCK), til folk der ikke kan trykke på to ting på en
gang. Den aktiveres/deaktiveres vist ved at trykke 3-5 gange hurtigt på
tasten.

Devast8or

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-08-03 14:01

"Devast8or, work" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> gang. Den aktiveres/deaktiveres vist ved at trykke 3-5 gange hurtigt på

Jeps, alt det er slået fra, jeg har dobbelt og triple tjekket det hele og
lige meget hjælper det.. Jeg tror det er en bug i Win XP, min mus har det
også med at hænge en sjælden gang imellem, det problem kender jeg flere der
har.