MS Windows
briani 27239
mærkelige filer
Fra : Gunnar

Dato : 14-08-03 11:01

Er der nogen kloge hoveder der kan fortælle mig hvad disse 2 filer er
for noget: ALENTRYMODULE7 og ATEDIALOGINDIRECTÛ. De er begge på 0 Kb og
har endelsen fil. De bliver lagt i C mappen. De dukker som regel op
efter jeg har haft problemer med at starte computeren: Harddisklampen
lyser konstant og som regel ingen lys i den grønne LED. Efter genstart
virker computeren igen normal men som sagt med de 2 filer i C mappen.
Jeg har testet for virus og spyware. Bruger WIN98SE

Processor: AMD Athlon XP 1700+
Bundkort: Aopen AK77-333
Ram: 256MB DDR DIMM PC2700 Samsung
Grafikkort: Sapphire ATI Radeon 9000, 64MB DDR
Harddisk: ExcelStor 40GB 7200rpm
DVD-ROM: MSI MS-8152
CD-RW: Lite-On LTR-52246S
Lydkort: Soundblaster Live 5.1 Digital SB0100
Kabinet: Aopen Miditower KF45A
Tastatur: Microsoft Natural Keyboard Pro
Mus: Logitech Cordless Mouse
PSU: Antech True330

På forhånd tak
Gunnar

Fra : goofy

Dato : 14-08-03 12:26

Hej Gunner
> for noget: ALENTRYMODULE7 og ATEDIALOGINDIRECTÛ. De er begge på 0 Kb
og
> har endelsen fil. De bliver lagt i C mappen. De dukker som regel op

Jeg kender ikke lige disse filer og Google havde ikke noget svar, men
prøv at køre adaware eller spybot

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Gunnar

Dato : 14-08-03 12:46

Jeg har kørt både AD-Aware og Spybot, så jeg tror ikke det er spyware.
Jeg spekulerer på om det kan have noget med grafikkortet at gøre, som
måske ikke bliver initialiseret ved opstart og så prøver med forskellige
muligheder!