MS Windows
briani 27239
Hvor mange åbne vinduer i Internet Explore~
Fra : Per Nielsen

Dato : 14-08-03 09:46

Jeg kører med en fully updated WinXP SP1. Jeg er fra Win98SE vant til at
have mange åbne Internet Explorer vinduer nede på proceslinjen. I WinXP
trækker IE vinduerne sammen til et enkelt, når antallet af åbne programmer
når op på 6-7 stk.. Er der en måde hvorpå jeg kan ændre dette, så vinduerne
ikke længere lukker sig sammen på denne måde?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-08-03 10:11

Per Nielsen wrote:
> [...]
> på 6-7 stk.. Er der en måde hvorpå jeg kan ændre dette, så
> vinduerne ikke længere lukker sig sammen på denne måde?

Højreklik på startlinien og vælg "Egenskaber", fjern dernæst
fluebenet i "Grupper beslægtede...." og tryk "Ok".

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-08-03 10:56

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f3b51fa$0$48913$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Højreklik på startlinien og vælg "Egenskaber", fjern dernæst
> fluebenet i "Grupper beslægtede...." og tryk "Ok".

Takker Mikael, det var det der skulle til .