MS Windows
briani 27239
Min computer driller mig
Fra : Anet

Dato : 13-08-03 20:10

hejsa

En venlig sjæl der vil hjælpe mig lidt. Midt i at jeg sidder og arbejder med
noget så lukker min skærm over og bliver helt blå med en masse hvide
bokstaver på. Så er der kun et at gøre og det er at slukke på selve
kabinettet. Hvorfor gør min computer sådan?

--
~Hilsen
Annette~

Fra : klander

Dato : 13-08-03 20:41

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bokstaver på. Så er der kun et at gøre og det er at slukke på selve
> kabinettet. Hvorfor gør min computer sådan?

Fordi der er en fejl i systemet eller på hardwaren eller også en F40 fejl
;)
du må uddybe det noget mere,
så som hvad laver du når fejlen kommer
sker det hver gang

Mvh
Kurt

Fra : Anet

Dato : 13-08-03 20:54

"klander" <klander@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi der er en fejl i systemet eller på hardwaren eller også en F40 fejl
> [...]

Jeg kan eksempelvis sidde og høre musik på computeren og have mailprogrammet
åbent og så skal jeg lige ud på nettet og hente en oplysning og pludselig så
lukker skærmen ligesom ned og straks op igen og er helt blå og med hvide
bokstaver hen over. Andre gange er det kun når jeg surfter rundt på nettet
eller når jeg spiller de småspil der er i computeren. Jeg har prøvet at
geninstallere styreprogrammet igen og igen og det virker bare ikke bedre af
den grund.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Søren Christensen

Dato : 13-08-03 21:02

> [...]

> eller når jeg spiller de småspil der er i computeren. Jeg har prøvet at
> geninstallere styreprogrammet igen og igen og det virker bare ikke bedre

Typisk fejl for Xp. Efter min mening det væreste skrammel microsoft til nu
har præsteret....

Venligst

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-08-03 21:07

"Søren Christensen" <master.clioÅL@12move.dk> wrote in message

> Typisk fejl for Xp. Efter min mening det væreste skrammel microsoft til nu
> har præsteret....

Nogen gange er det bedre at sidde på hænderne og nøjes med at _tænke_
Prøv det - virker ganske befriende

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : klander

Dato : 13-08-03 21:48

> [...]
> af
> >

> Typisk fejl for Xp. Efter min mening det væreste skrammel microsoft til nu

Så er det fordi du laver en F40 Søren,
For Win XP er nok det bedste de har lavet indtil dato..

til Anette

Det er nok en hardware fejl, er det begyndt efter al den varme vi har nu
evt.
Hvis, så er din nok lukket til i støv inden i, en pc er ligesom som
støvsuger.
Ellers må du til computer værksted

Kurt

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-08-03 21:18

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

> [...]
>geninstallere styreprogrammet igen og igen og det virker bare ikke bedre af

Få en med forstand på computere til at se på det - Der er så mange
muligheder at det er umuligt at klare her, man skal sidde ved
maskinen.

<mlr>

Fra : Anet

Dato : 13-08-03 21:54

Tak for svarene her i gruppen.

--
~Hilsen
Annette~>

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 16:39

Hvis jeg husker langt tilbage, så var der noget om at en defekt bootsektor
kunne lave en sådan skærm en gang imellem, men rent logisk burde det jo så
være konstant, så måske er det ikke det.
Har du en opdateret virusscanner kørende og har du checket for spyware osv.

Ellers kig her, der skulle du online kunne checke for noget virus og
spyware. Jeg har dog ikke selv prøvet hjemmesiden.

http://www.spywarefri.dk/

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/