MS Windows
briani 27239
Q: USB
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-03 18:59

Howdi all

Jeg sidder og roder med en (s)compaq, , jeg har lagt dual os ind, xp og 98
se !

Mit spørgsmål er ! Hvorfor kan jeg ikke køre med usb i 98, men godt i XP,
det har virket før, så kommer det i scompaqen, så virker det ikke mere ! (
fut mig venligst, hvis forkert gruppe )

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : KaiserSoze

Dato : 13-08-03 20:21

Det er ikke usædvanligt at der kommer hardware fejl når man bruger dual OS,
især når det er så to forskellige. Jeg har oplevet noget tilsvarende, og
løste det ved at geninstallere de pågældende hardvare driver igen (på det OS
der har problemet).

....Anders

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-03 20:25

"KaiserSoze"

> [...]
> løste det ved at geninstallere de pågældende hardvare driver igen (på det

Det har jeg gjort, Boom "winblows kan ikke startes, beskyttelses fejl "

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk