MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Explorer og Java
Fra : Christian Raaby

Dato : 13-08-03 16:56

Hej,

Jeg har et problem med at komme ind på siden www.mc-huset.dk . På
velkomstsiden er der noget intro-halløj der ikke vil starte. Når jeg siger
"skip intro" bliver jeg sendt videre til siden
http://www.mc-huset.dk/index2.htm som er blank...

Jeg har installeret Java VM fra Sun, og der kommer følgende fejlmeddelse i
bunden af explorer: "Applet dissolveimage notinited"

Hvad gør jeg?

Mvh.
Christian

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-08-03 17:01

On Wed, 13 Aug 2003 17:56:15 +0200, Christian Raaby wrote:

> Jeg har et problem med at komme ind på siden www.mc-huset.dk . På
> velkomstsiden er der noget intro-halløj der ikke vil starte.

Ingen problemer her.
Introen er en Flash film.

> Når jeg siger
> "skip intro" bliver jeg sendt videre til siden
> http://www.mc-huset.dk/index2.htm som er blank...

Den virker også fint.

> Jeg har installeret Java VM fra Sun, og der kommer følgende fejlmeddelse i
> bunden af explorer: "Applet dissolveimage notinited"

Jeg prøvede med Opera 7/Sun Java.

--
Lars

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-03 17:25

Christian Raaby skrev:

>Jeg har installeret Java VM fra Sun, og der kommer følgende fejlmeddelse i
>bunden af explorer: "Applet dissolveimage notinited"

Jeg ved ikke hvad der er galt, men på et tidspunkt på mit system
var der et sted hvor jeg kunne vælge at min Javainstallation
skulle bruges til Internet Explorer.

Selv bruger jeg Opera.

--
Bertel

Fra : Christian Raaby

Dato : 13-08-03 19:13

> Jeg ved ikke hvad der er galt, men på et tidspunkt på mit system
> var der et sted hvor jeg kunne vælge at min Javainstallation
> skulle bruges til Internet Explorer.

Hmm... I Java control panel står den til Internet Explorer.

Hvad kan det så være?

Jeg har prøvet at lukke firewall, antivirus og ad-aware. Intet hjælper...

Christian