MS Windows
briani 27239
Flere brugerkonti i Xp
Fra : BH

Dato : 13-08-03 16:29

Hey .

Er der mulighed for at ændre på hvilke programmer de enkelte brugere kan
bruge.
Kan man f.eks. lave indstillinger så en enkelt bruger ikke kan gå på nettet
?

Mvh

BH

Fra : H_Luchter

Dato : 13-08-03 20:32

Home eller Pro?

Fra : BH

Dato : 13-08-03 20:49

Det er en Xp-Pro

Fra : jens

Dato : 13-08-03 22:30

> [...]

> bruge.
> Kan man f.eks. lave indstillinger så en enkelt bruger ikke kan gå på

Afhænger af flere ting..., men ,
Find Iexplore.exe Hklik på den, og vælg egenskaber, under sikkerhed tilføjer
du hver bruger, og afviser læsning og kørsel for dem som ikke må gå på
nettet, men det kan have indvirkning af andre ting jo.

Mvh Jens

Fra : BH

Dato : 13-08-03 22:41

Jeg har ikke nogen fanblad der hedder sikkerhed, under egenskaber når jeg
Hklikker på filen ???

Fra : jens

Dato : 14-08-03 00:07

"BH" <Brian@hansen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke nogen fanblad der hedder sikkerhed, under egenskaber når jeg
> Hklikker på filen ???

Stifinder-funktioner-vis/ fjern øverste "v" , og prøv igen

Mvh Jens

Fra : BH

Dato : 14-08-03 08:56

> Stifinder-funktioner-vis/ fjern øverste "v" , og prøv igen
>
> Mvh Jens
>
> Jeg har fjernet fluebenet i "brug enkel fildeling" er det rigtigt ?? Det
har ikke ændret noget, jeg har stadigvæk ik nogen fanblad der hedder
sikkerheder under egenskaber.

Mvh

BH

Fra : jens

Dato : 14-08-03 11:22

> har ikke ændret noget, jeg har stadigvæk ik nogen fanblad der hedder
> sikkerheder under egenskaber.

Enten er den kommet nu, eller også har du en xp home..........

Mvh Jens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-08-03 16:18

Mere sandsynligt kører han ikke med NTFS fil systemet.
Man kan konvertere til dette. Fra en cmd prompt skriv "convert /?"
uden fnutter for at se hvordan.

Fra : jens

Dato : 14-08-03 16:27

> Mere sandsynligt kører han ikke med NTFS fil systemet.
> Man kan konvertere til dette. Fra en cmd prompt skriv "convert /?"
> uden fnutter for at se hvordan.

Det er også en mulighed jo...

Mvh Jens

Fra : BH

Dato : 18-08-03 21:17

> Mere sandsynligt kører han ikke med NTFS fil systemet.
> Man kan konvertere til dette. Fra en cmd prompt skriv "convert /?"
> uden fnutter for at se hvordan.

Det var lige det der skulle til, jeg havde slet ikke tænkt på at det kunne
være det. Jeg kunne få det til at virke på andre Pc'er men bare ik lige på
den hvor det skulle bruges.

Så mange tak for hjælpen..

Mvh
BH