802.11b trådløs netværk giver striber/støj~
Fra : Poul Hansen

Dato : 21-08-03 22:35

Hej gruppe

Er der nogen der har oplevet at det trådløse udstyr giver striber på
DR1(kanal 5 Nibe) ?

Efter noget makken med antenneanlægget fandt jeg ud af at det var mit AP der
lavede striberne,
har prøvet med en del udstyr både kort og accespoints(Avaya,Dlink,linksys),
samme resultat striber på DR1.

Kan dette problem løses, med filtre eller på anden vis ?

Fra : Jesper Skriver

Dato : 21-08-03 23:07

On Thu, 21 Aug 2003 23:35:00 +0200, Poul Hansen wrote:
> [...]
> samme resultat striber på DR1.
>
> Kan dette problem løses, med filtre eller på anden vis ?

Har du proevet at skifte kanal ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Fra : Poul Hansen

Dato : 21-08-03 23:30

> Har du proevet at skifte kanal ?

Ja alle kanaler er afprøvet, har også prøvet med en antenne der sender
horisontalt det gør det bare være !

Mvh.

Poul

Fra : Preben

Dato : 22-08-03 06:40

Poul Hansen wrote:
> [...]
> samme resultat striber på DR1.
>
> Kan dette problem løses, med filtre eller på anden vis ?

Prøv at spørge i dk.teknik.elektronik - de har måske forstand på sådan
noget!

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!

Fra : Poul Hansen

Dato : 22-08-03 13:33

accespoints(Avaya,Dlink,linksys),

> Prøv at spørge i dk.teknik.elektronik - de har måske forstand på sådan
> noget!

Det vil jeg gøre, tak

Mvh

Poul