Skærme
Fijala 3554
Kan man spille en Hyundai Q17
Fra : Morten Raahede Knuds~

Dato : 20-08-03 12:27

Hej gruppe

Kan man spille på en Hyundai Q17 med tilfredsstillende resultat?

På forhånd tak,
Morten Knudsen

Fra : Brian

Dato : 21-08-03 13:10

Dette er en rigtig fed skærm jeg har købt 2 stk en til konen og en til mig
selv mig selv. Der er ikke nogle pixel fejl på dem.Jeg bruger min til at
spille på C&C Generals og Medal of honor og det virker bare perfekt.
Mvh Brian

Fra : Jesper

Dato : 25-08-03 02:24

Hvor kan man købe den?