Skærme
Fijala 3554
l1910b
Fra : Michael Just

Dato : 19-08-03 19:30

Hej gruppe

jeg har for ganske nulig (idag!!) købt en LG1910B skærm, og den er skam
lækker nok. Kommer med et lille review en af dagene. Men er der nogen andre
ejere af denne skærm, der kan fortælle mig hvor softwaren til usb hub dimsen
skal findes. Den ligger ikke på driver cd'en. Hvor dælen er den?

michael

Fra : Zulu

Dato : 20-08-03 08:36

"Michael Just" <michael@justerne.com> skrev i en meddelelse
> [...]
dimsen
> skal findes. Den ligger ikke på driver cd'en. Hvor dælen er den?

Min LG2010P har også indbygget USB-hub, men den fandt XP selv, så den virker
fint.
Jeg tror ikke der skal driver til...

Zulu

Fra : E. Jensen

Dato : 21-08-03 08:31

Kunne man få dig til at åbne din skærm og se om dit panel er af IPS typen :)
OK, lidt ment som en joke, da jeg ikke kan vide om garantien så ryger
fløjten. Hvornår er den produceret ?

mvh E

Fra : Michael Just

Dato : 21-08-03 09:41

det ved jeg virkelig ikke. Hvordan kan jeg undersøge det. Købte den for tre
dage siden. Jeg er nu efterhånden også ret nysgerrig efter at finde ud af
hvilket panel, der sidder i. Jeg var (sikkert ligesom flere andre)
overbevist om at det var det gode panel i skærmen, men nu er jeg en anelse
bekymret....
Er der ikke en måde at tjekke panelet på andet end ved at åbne skærmen? Den
slags burde sgu stå i dokumentationen.

michael

"E. Jensen" <FjernMigebbehoegjensenFjernMig@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f447522$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : rane

Dato : 21-08-03 10:17

On Thu, 21 Aug 2003 10:41:05 +0200, "Michael Just"
<michael@justerne.com> wrote:

> [...]
>bekymret....
>Er der ikke en måde at tjekke panelet på andet end ved at åbne skærmen? Den

Prøv at smide et FPS spil på og se om det er sløret eller om det kører
fint. Eksempelvis BF1942, Unreal 2 eller specielt nok
Halflife/Counterstrike. Sidstnævnte skulle have det sværest med TFTs
så hvis det kører fint nok, er der nok tale om S-IPS panel.

Ligeledes kan du prøve med Ravenshield-demoen (tror det er en Rainbox
Six udgave?) - der oplevede en tysker stooore problemer med sløret
grafik på sin 1910P.

Fra : Michael Just

Dato : 21-08-03 13:49

jeg smider raven shield på senere idag, og vender tilbage med en rapport
Når du siger sløret, hvad mener du så?? Konstant sløret eller kun ved meget
hurtige bevægelser?? og er det hele billedet der bliver sløret eller kun
bevægende objekter??

Michael

Fra : E. Jensen

Dato : 21-08-03 14:33

Prøv at kigger på billedet i denne diskussion: http://tinyurl.com/kpxx
Man ser åbenbart væggen "dobbelt".

mvh E

Fra : E. Jensen

Dato : 21-08-03 14:46

Her er et link til det store billede af skærmen: http://tinyurl.com/kpyu
Sådan et billede gider jeg ikke se på en monitor, også selvom jeg bevæger
mig hurtigt i en fps. Forresten har www.prad.de et review at lillebror
l1710b. Heri skriver de, at indtil marts i år blev 1710b leveret med TN
panel, men siden da er det blevet leveret med S-IPS.

mvh E