Skærme
Fijala 3554
DVI-D
Fra : Peter

Dato : 17-08-03 16:42

hej

jeg har anskaffet mig en Sony SDM-X72 17" fladskærm og der er sådan en DVI-D
udgang - er det en udgang, jeg kan bruge til at koble mit NVIDIA GeForce4 MX
440-grafik på og vil der i givet fald kunne opnåes en forbedring af
billedkvaliteten ? nemt spørgsmål, ikk' ? ;)

jeg vil blive glad for et svar - på forhånd tak

Peter

Fra : TBC

Dato : 18-08-03 12:28

"Peter" <kipe@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billedkvaliteten ? nemt spørgsmål, ikk' ? ;)
>
> jeg vil blive glad for et svar - på forhånd tak

Nu siger du godtnok at din fladskærm har "DVI udgang", men jeg regner
bestemt med at du mener DVI indgang hvilket nedenstående bevarelse er
tilpasset.

Hvis dit grafikkort har DVI udgang, så er svaret ja. Så vil du kunne koble
dit grafikkort sammen med din fladskærm med det rette kabel og opnå
forbedring af billedkvaliteten (se tråden DVI vs. analog)

TBC