Skærme
Fijala 3554
Skærmbillede
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 17-08-03 13:19

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe at spørge.

Jeg har valgt et billede til "skrivebordet". Det er OK, det ses som
baggrund for alle de små ikoner man har på skrivebordet - MEN så
er der, da jeg flyttede nogle billeder fra én mappe til en anden faret
et billede om og har sat sig dér, hvor man er *før* man kommer ind
på skrivebordet.

Jeg vil meget gerne have det billede væk, men det virker som om det
hverken er til at hugge eller stille i. Jeg har højreklikket på det flere
gange, men der er intet der ændrer sig, og jeg kan ikke umiddelbart
se at jeg kan klikke det væk.

Hvordan skal jeg bære mig ad med at fjerne det?

Med venlig hilsen Ruth

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-08-03 13:33

On Sun, 17 Aug 2003 14:19:17 +0200, Ruth Nielsen wrote:

> Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe at spørge.

Det er det ikke. Denne gruppe er om hardware - mere præcist skærme.
Det lyder til at du har problemer med Windows. Det er der også en gruppe
til.

> [...]
> se at jeg kan klikke det væk.
>
> Hvordan skal jeg bære mig ad med at fjerne det?

Spørg hellere i Windows-gruppen. Husk lige at fortæl hvilken Windowsversion
du bruger.

FUT: news:dk.edb.system.ms-windows

--
Lars