Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Kalibrering af skærm
Fra : Flemming

Dato : 16-08-03 12:42

Hej,

Jeg kan ikke kalibrere mine sorte farver

På denne side er mine sorte fra 0-30 helt ens / sorte.
http://epaperpress.com/monitorcal/black.html

Hvad gør jeg ?

mvh Flemming

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 16-08-03 19:45

prøv at justeret kontrast og lyset på din monitor til max.
Under ( Enenskaber for skærm ) indstillinger klikker du på advanceret der
har du måske en fane som hedder color hvor du burde kunne justere din skærm
sådan 0-30 ikke syner ens, det mest rigtige er at køre colorprofil i fx
Adobe gamma men hvis ikke du kan tvinge mere lys ud af din skærm end 0-30
ser ens ud så er din monitor måske defekt. Venligst Glenn.

Fra : Flemming

Dato : 16-08-03 21:54

Hej, så er monitoren defekt.

- Lysstyrkerne for kontrast og lys er skruet op.
- Jeg har prøvet Adobe Gamma, hvor de sorte også flyder sammen.....

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 17-08-03 13:59

Jeg ved ikke om det kan være dit grafik kort eller den's driver måske du
lige skulle prøve på en anden PC inden du smider monitoren ud. Venligst
Glenn.

--
besvar til: glennh@esenet.dk