Skærme
Fijala 3554
Hvilken 17" LCD
Fra : Ole Sørensen

Dato : 15-08-03 09:37

Skal købe ny skærm & vil have det absolut bedste produkt.....den skal afløse
min 21" Sony G500 (crt)....da den iflg. fruen optager for meget
plads.....snøft :(

Fra : Peter

Dato : 16-08-03 23:11

hej

har du overvejet at skifte fruen ud ? ;)

peter

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-03 23:55

Peter wrote:

> har du overvejet at skifte fruen ud ? ;)

Han må jo være godt tilfreds med hende, når han "hellere" vil af med
Sony'en..

Til Ole:

Bare sørg for at den er med S-IPS panel og 16 ms responstid, så kan den
næsten ikke blive bedre.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 18-08-03 07:47

> [...]
> Sony'en..
>
> Til Ole:
>
> Bare sørg for at den er med S-IPS panel og 16 ms responstid, så kan den

- Det holdt også hårdt, men efter lange overvejelser, måtte jeg jo
konstaterer, at skærmen jo ikke kan lave mad & stryge tøj......så den må
vige pladsen...suk - SKulle nogen stå og mangle en, er Sony´en endnu
ikke solgt

Jeg vil lede efter en skærm med S-IPS panel.......nogen anbefalinger på
mærke, ell. er det nærmest ligegyldigt ??