Skærme
Fijala 3554
Samsung eller ViewSonic - 19" CRT
Fra : Sven

Dato : 13-08-03 18:45

Hej.
Jeg kan ikke rigtig bestemme mig til enten en

Samsung SyncMaster 959NF

eller en

View Sonic G90F.

Hvilken af disse 2 kan I bedst anbefale?

Sven

Fra : Mads TJ

Dato : 13-08-03 20:10

"Sven" <chanelle4@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> eller en
>
> View Sonic G90F.
>
> Hvilken af disse 2 kan I bedst anbefale?

Kan kun tale positivt om Samsung, som jeg har haft i 1½ år... det eneste
problem er vægten ....
en superskærm!

(Jeg havde også et andet problem, som var en lille bevægelig stribe tværs
over skærmen, som forrykkede skærmbilledet nogle få pixels... men det
skyldtes grafikkortet)

MVH MadsTJ

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 16-08-03 10:19

> [...]
> eller en
> View Sonic G90F.
> Hvilken af disse 2 kan I bedst anbefale?

Jeg har haft min ViewSonic G90F i 1½ år nu, og jeg har ikke haft nogen
problmer af nogen art med denne.
Der er et flot billede(kører selv 1152x864 100hz). Da jeg købte den var det
fordi det var den der var bedst til prisen.

MEN der hvor der er brugt penge på hardwaren, der er der sparet på udseenet,
for den er grim og klodset.

mvh. Torben

Fra : Gismo

Dato : 16-08-03 11:02

> [...]
>
> eller en
>
> View Sonic G90F.
>
> Hvilken af disse 2 kan I bedst anbefale?

Kører med SyncMaster 959NF .. 1600x1200@85hz - kanon skærm, intet at klage
over :)

Gismo