Eicon-Diva t/a hjælp
Fra : jesper godsk nielsen

Dato : 05-04-01 21:23

Hej i gruppen

Sidder med en EiconDiva ISDN T/A, ograderet med firmware 2.5.0 og har prøvet
alt muligt.........

Stadig ingen held, begge de analoge porte virker fuldstendig døde, er der
nogen som kender til problemet ?

almindelig isdn-internet virker normalt, jeg kan sagtens logge på både 1 og
2 linier, men stadigvær er begge de analige porte ude af drift.

Fra : Torbenth

Dato : 05-04-01 21:34

jesper godsk nielsen skrev i meddelelsen <9aik64$umi$1@news.cybercity.dk>...

> Hej i gruppen
>

>Sidder med en EiconDiva ISDN T/A, ograderet med firmware 2.5.0 og har
prøvet
>alt muligt.........

Hej.

Gå ind i opsætningen til Diva'en og vælg indstilling. Her skal den stå til
Danmark, derefter aktiverer du port 1 eller 2 måske begge.
Dit telefonnummer skal være skrevet ind og hvis du har duét skal du skrive
sidenummeret ind i ekstranummer. Du kan evt. aktivere bankepå.
Jeg selv har kun den ene port aktiveret. Er der een der ringer mens man
taler, får vedkommende optagettonen og ved at der er nogen hjemme. Har du
bankepå aktiveret kan du naturligvis høre det.

Mvh.
Torben

Fra : jesper godsk nielsen

Dato : 06-04-01 04:32

"Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote in message

> [...]
>
> Gå ind i opsætningen til Diva'en og vælg indstilling. Her skal den stå til
> Danmark, derefter aktiverer du port 1 eller 2 måske begge.

det havde jeg desværre gjort i forvejen :/

> Dit telefonnummer skal være skrevet ind og hvis du har duét skal du skrive
> sidenummeret ind i ekstranummer. Du kan evt. aktivere bankepå.

jeg har skevet mit telefonummer ind til begge porte.

> Jeg selv har kun den ene port aktiveret. Er der een der ringer mens man
> taler, får vedkommende optagettonen og ved at der er nogen hjemme. Har du
> bankepå aktiveret kan du naturligvis høre det.

min analoge porte er jo nok defekte :((

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-04-01 07:08

"jesper godsk nielsen" <dungeonmaster@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:9ajdap$1qq3$1@news.cybercity.dk...
> min analoge porte er jo nok defekte :((

Ja, det lyder det til. Sæt en analog telefon i en af dem og løft røret.
Høres en svag susen så er der en chance, men er der total stilhed så er det
en hardwaredefekt.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen