SIM skift
Fra : SJ

Dato : 05-04-01 21:20

Hej NG

Jeg skal skifte fra Sonofon til Wol og skal jo derfor også skifte
SIM-kortet. Mit spørgsmål er så om jeg kan få mine sms'er + telefonnr. med
over på det nye SIM eller måske gemme det på selve tlf. imens? Jeg har en
Siemens C35i, hvis det er til nogen hjælp.

Mvh.
Johnny Sørensen

Klag over Viasat: http://hjem.get2net.dk/tour/viasat.htm

Fra : SJ

Dato : 07-04-01 04:34

Er der ingen, som ved noget om subj?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-04-01 23:13

Hej..

"SJ" <dsl40117@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der ingen, som ved noget om subj?

Det manglende svar skyldes måske at dit ? kan tydes på flere måder

>"SJ" <dsl40117@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hvis jeg forstår dit ? rigtigt, så er svaret ja, hvis du har adgang til
en telefon med kopi mulighed (kender ikke C35, og ved derfor ikke om den
har muligheden, check din manual) Ellers kunne du måske låne en telefon
til at lave kopieringen med, de fleste Ericsson tlf. kan klare den sag,
og flere andre også, et andet alternativ er en kortlæser/skriver som du
tilslutter din PC, så kan du redigere på kortene alt det du har lyst.

Så svaret er altså, har du adgang til det rette udstyr, så kan du nemt
flytte din telefonbog og sms fra det ene sim kort til et andet.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Jorn Becker

Dato : 09-04-01 23:58

On Sun, 08 Apr 2001 00:13:27 +0200, Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org>
wrote:

>Så svaret er altså, har du adgang til det rette udstyr, så kan du nemt
>flytte din telefonbog og sms fra det ene sim kort til et andet.

I c35 kan man flytte ( kopiere ?) et opslag mellem sim og telefonen.
Desværre kunne jeg ikke flytte alle numrene på én gang, men det tog 10
min. at gør det enkeltvist. Måske det software afhængigt?

..j