Offline explorer pro, nogen som bruger det~
Fra : Henning Lund

Dato : 21-08-03 22:06

Jeg er ikke så stiv i engelske fagudtryk, hvis nu jeg vil rippe en
hjemmeside for alle billeder, hvorledes stiller man så programmet, jeg
har prøvet at rippe en bekends side, men alle billeder kommer ikke med.
Jeg bruger guiden men det er nok nogle markeringer som jeg går galt i.
Nogen som kan hjælpe?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Leo E

Dato : 22-08-03 16:58

"Henning Lund" <hvis du fjerne dette.hla@tdcspace.dk> wrote in message news:<bi3c8g$525qc$1@ID-138513.news.uni-berlin.de>...
> [...]
> har prøvet at rippe en bekends side, men alle billeder kommer ikke med.
> Jeg bruger guiden men det er nok nogle markeringer som jeg går galt i.
Du markerer= ctrl+a og gemmer siden, husk der kan være copyright på mange billeder.
Hvilken guide snakker du om?
Hilsen: Leo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-08-03 17:12

le01@paradis.tdcadsl.dk (Leo E) skrev :

>Du markerer= ctrl+a og gemmer siden, husk der kan være copyright på mange billeder.

Ophavsret efter dansk lov, men derfor må man godt gemme dem på
sin egen computer til eget personligt brug.
--
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 22-08-03 18:57