Redigere T9 ordbog (Siemens)
Fra : TDJ

Dato : 21-08-03 21:13

Alle nye telefoner i dag har T9-telefonbog (også kendt som "intelligent
ordbog").

Det er så fint nok.. hvis den ikke kender ordet blandt alle de mange
mange ord den har, kan den lære det.

MEN.. hvad gør man nu hvis man "lærer" ordbogen et forkert stavet ord,
ved en fejl.. eller ikke mere har brug for det ord den har lært.

Kan man på nogen måde rette i den telefonbog på et senere tidspunkt ?

Nogen som ved hvordan ?

http://www.t9.com/ giver intet svar.

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 22-08-03 08:17

> Kan man på nogen måde rette i den telefonbog på et senere tidspunkt ?
>
> Nogen som ved hvordan ?

Jeg har også ledt efter dette i et stykke tid, men har heller ikke fundet
noget - også til Siemens.

Tue

Fra : David Holm

Dato : 22-08-03 08:23

> Jeg har også ledt efter dette i et stykke tid, men har heller ikke
> fundet noget - også til Siemens.
Jeg tror ikke det findes... Jeg har også ledt efter det på en ericsson uden
held....

Den eneste måde at fjerne det på er formentlig at nulstille alle
indstillinger i telefonen eller at gemme tilpas mange nye ord til at det
"forkerte" ord bliver slettet.

mvh

David