Internet-telefoni og tv på samme forbindel~
Fra : Hugo

Dato : 21-08-03 21:04

Hej gruppe !

Vi er et lille boligselskab som gerne vil med på "teknologivognen".

Kan man lave en trådløs forbindelse mellem en stribe huse der kan sende og
modtage internet / telefon og tv ?

Jeg forestiller mig at der sættes en antenne på hvert hus som alle kan se en
højere placeret antenne. Denne antenne er forbindelsen til "resten af
verdenen".

I huset skal vi så bruge en "boks" som kan skille / samle de tre forskellige

Kan det lade sig gøre ?

Mvh. Hugo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-08-03 23:03

Hugo wrote:
> Kan man lave en trådløs forbindelse mellem en stribe
> huse der kan sende og modtage internet / telefon og tv ?

Der står lidt om trådløst netværk her:
http://shor.ter.dk/661064062

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-08-03 23:09

"Hugo" <hugoNOSPAM@privat.tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Vi er et lille boligselskab som gerne vil med på "teknologivognen".
>
> Kan man lave en trådløs forbindelse mellem en stribe huse der kan
> sende og modtage internet / telefon og tv ?

Man kan sikkert godt men tror teknologien er alt for ung, til nogen
praktiserer det.

> [...]
> "resten af verdenen".
>
> I huset skal vi så bruge en "boks" som kan skille / samle de tre

Arrownet har vidst løsninger, hvor det hele er samlet i én pakke, men hvor
internet og tv leveres igennem antennekabel.

Bryggenet.dk er en boligforening i Kbh., der har et net kørende, igen vidst
igennem kabling. GN BoligNet har stået for leveringen.

--
Bjarke Andersen