hjælp mig
Fra : Jens Koch

Dato : 21-08-03 19:55

jeg har en nokia 3510 i med faveskærm ............ når jeg sætter faver
BAGGRUND på den så oven i det hele står der TDC MOBIL kan man ikke kun
få det væk og hvor dan gør jeg

Fra : Henrik Larsen

Dato : 21-08-03 20:07

> jeg har en nokia 3510 i med faveskærm ............ når jeg sætter faver
> BAGGRUND på den så oven i det hele står der TDC MOBIL kan man ikke
kun
> få det væk og hvor dan gør jeg

Først burde du gøre lidt mere ud af dine indlæg på usenet, f.eks. bruge helt
almindelig gramatiske regler som man lærer i folkeskolen.

Men for at hjælpe mig med dit problem kan du f.eks. gå ind på www.mini.dk og
tilmelde dig. Du har så muligheden at få tilsendt et Mini operatør logo, du
kan dog også vælge et blank logo, hvilket slettet det nuværende operatør
logo, i dit tilfælde TDC MOBIL.

Mvh.
Henrik