FallOut 2
Fra : Lars Embøll Nielsen

Dato : 21-08-03 19:13

*G* Så det ER børn,... jeg har set en del talebobler drøne rundt, uden
mennesker under...

Militærbasen ved san fran sisko har en Powerarmor, Navaho har en advanced
powerarmor.

Jeg har et problem:

Hvem i Vault City vil læse "brevet" fra Gecgo om de økonomiske tal til en
udvidelse af reaktoren?

Lars Embøll

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> Så skal du over i <URL:news:dk.spil.computer>. Denne gruppe er ikke

> beregnet på computerspil. Followup-To sat til denne.

> Prøv dog:

<URL:http://www.google.com/search?hl=en&q=fallout+2+walkthrough&btnI=I%27m+F
eeling+Lucky>

> Bemærk at børn er fjernet fra den europæiske udgivelse, så der er to

> quests der ikke kan løse. Dette er en af dem. Den skulle virke i den

> amerikanske version. Jeg ved ikke hvilken version der er i evtuelle

> genudgivelser.

med i

Fra : Arcana Dragon

Dato : 22-08-03 06:59

"Lars Embøll Nielsen" <Arthur_Dent@webhiker.dk> wrote in

> *G* Så det ER børn,... jeg har set en del talebobler drøne rundt, uden
> mennesker under...

Jeg har en patch liggende på min site, som får børnene til at være der
igen. Af en eller anden grund er de væk i den "internationale" version.
Se linket i min sig. Der ligger også en to tre forskellige walkthroughs.

> Hvem i Vault City vil læse "brevet" fra Gecgo om de økonomiske tal til
> en udvidelse af reaktoren?

Det vil ham der er i det øverste rum til venstre i den bygning, hvor
"regeringen" bor - ham som lader dig blive borger i Vault City, hvis du
løser opgaven i Gecko med Power Plant-problemet. (Counsellor Et-eller-
andet), det er rimeligt sjovt at nakke dem allesammen (de forrædere) når
man har banket enklaven sidst i spillet.

Du får nemlig lov at spille videre, når du er færdig. Husk også at tjekke
computerne i Vault City bagefter - du stiger lige et level....

Der ligger to combat armours i et af de seje steder - husk at have en
Plasma gun med, når du leder efter dem. Og masser af ammo.

--
Greetings,
Arcana Dragon

Fra : Arcana Dragon

Dato : 22-08-03 07:01

Arcana Dragon <this.is@n.invalid.email.org> wrote in

> Der ligger to combat armours i et af de seje steder - husk at have en
> Plasma gun med, når du leder efter dem. Og masser af ammo.

Fallout 1 og 2 kan spilles igen og igen uden at man bliver træt af det - i
det mindste hvis man er mig....

--
Greetings,
Arcana Dragon

Fra : Lars Embøll Nielsen

Dato : 25-08-03 15:37

Ditto, men jeg foretrækker nu en gauss i 2'eren, det er lettere at lede lig
igennem, end at det ligger i en bunke på jorden, og spritsne dækker
hinanden. ellers .228 pistolen, eller Le BB gun, på grund af hastigheden
behøver de ikke at være så dødelige. og ved at spare energivåben, er jeg
oppe på 200 i small arms.

Med hensyn til efter-enclave: Hvad med præsten i NewRenos "Fallout 2
Hintbook"... , som beskrivelsen siger "jeg ville ønske at jeg havde haft den
noget før..."

Tak for children-patchen, det andet var da også for mærkeligt + er det ikke
dem der stjæler? De ville have 72000 for en powerarmor de havde stjålet...

Lars

Fra : Arcana Dragon

Dato : 26-08-03 01:59

> [...]
> hastigheden behøver de ikke at være så dødelige. og ved at spare
> energivåben, er jeg oppe på 200 i small arms.

Jeg er mest til laser rifles og (turbo)plasmaguns. Har du fundet solar
energy-pistolen? Den findes i Vault 13 - men kun hvis du bliver
teleporteret dertil gennem gaten i den random encounter, som hedder
"Guardian of Forever". Den lades med sollys (=du behøver ikke at købe
ammo), og giver 20-80 damage... gnæk, gnæk...

> Med hensyn til efter-enclave: Hvad med præsten i NewRenos "Fallout 2
> Hintbook"... , som beskrivelsen siger "jeg ville ønske at jeg havde
> haft den noget før..."

Ham har jeg aldrig mødt, men jeg har også kun været igennem spillet fem
gange...

Har du prøvet at lave en karakter for sjov med en intelligens på 2? Når
du bliver sendt ud fra Arroyo, siger hende Overseeren: "You get GECK!
G-E-C-K, understand?", og alle dine replikker bliver noget i stil med
"Ga-ga - me look GECK"... )

> Tak for children-patchen, det andet var da også for mærkeligt + er det
> ikke dem der stjæler? De ville have 72000 for en powerarmor de havde
> stjålet...

Ouch! ) Så er det man bliver børnemorder, hehe...

Jeg har for resten lige hentet en uofficiel patch (1.05) fra No Mutants
Allowed, (http://www.nma-fallout.com/) som /blandt meget andet/ retter
fejlen med Highwayman, så du ikke pludselig står tilbage med et
bagagerum uden bil (buuuh!), og så mutanterne i Gecko ikke angriber dig
efter at du har repareret atomreaktoren - prøv den, men vær sikker på at
installere den der hører til UK-versionen.

--
Arcana Dragon
-==(UDIC)==-

Fra : Jane

Dato : 26-08-03 16:48

Arcana Dragon skrev i <news:3f4ab0cd$0$83052
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> teleporteret dertil gennem gaten i den random encounter, som hedder
> "Guardian of Forever".

Mener jeg fik den engang, det er en slags ufo ikke?

> Har du prøvet at lave en karakter for sjov med en intelligens på 2?

Og alle idioterne, som du normalt ikke kan kommunikere med,
bliver pludselig intelligente at høre på og du kan føre
samtaler med dem.

Jane

Fra : arc@na

Dato : 26-08-03 17:15

Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in

> Mener jeg fik den engang, det er en slags ufo ikke?

Nej du forveksler den med den strandede UFO hvor du finder Alien Blasteren.
Det er ikke den jeg tænker på.

Det er en stor, ringformet portal, og når du går igennem den, havner du i
Vault 13. Man skal kigge godt efter både for at finde sollys-våbenet, og
for at blive teleporteret tilbage igen.

arc@na

Fra : Jane

Dato : 26-08-03 18:47

arc@na skrev i <news:3f4b879d$0$83067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Nej du forveksler den med den strandede UFO hvor du finder Alien
> Blasteren. Det er ikke den jeg tænker på.

Åh jeg kan se det er på tide jeg får spillet noget mere Fallout2
jeg sætter altid luck skyhøjt, i håb om at finde den slags guf
igen.

Jane

Fra : Arcana Dragon

Dato : 26-08-03 19:25

> Åh jeg kan se det er på tide jeg får spillet noget mere Fallout2
> jeg sætter altid luck skyhøjt, i håb om at finde den slags guf
> igen.

Husk endelig at købe en Leguan-on-a-stick i NCR, hvis du nu skulle løbe ind
i Café of Broken Dreams - så kan du nemlig få Dogmeat fra Fallout 1 med i
dit party igen...

--
Greetings,
Arcana Dragon

Fra : Jane

Dato : 26-08-03 20:49

Arcana Dragon skrev i

> Husk endelig at købe en Leguan-on-a-stick i NCR, hvis du nu skulle
> løbe ind i Café of Broken Dreams - så kan du nemlig få Dogmeat fra
> Fallout 1 med i dit party igen...

Jeg fik først Fallout1 efter 2eren, så for mig var det en
slags omvendt gensynsglæde da jeg fik Dogmeat igen i 1eren.

Jane

Fra : Lars Embøll Nielsen

Dato : 29-08-03 03:31

Jow-jow, den er god...
Når jeg har en energi-skytte så er den i top, da der kun er et par tusinde
skud (fusion) i spillet...

Med hensyn til FallOut2 Hintbook, så er der Father Tully i New Reno som har
den, han ligger fuld i baglokalet af en kirke, der mest ligner et bordel
udefra. Den ligger i handelskvarteret (vest), det er også der man kan blive
skildt, hvis nu man skulle havde fortrut et giftemål.

Og den vand-chip man kommer til at ødelægge... jeg gik rundt med 'en fra 15
i et helt spil, for straks at kunne reperare den efter at være teleporteret
gennem ringen... så viser det sig at det kan man ikke ØV!

Lars Embøll