center igen igen....
Fra : pepss

Dato : 21-08-03 17:17

hejsa NG
er der en der kan fortælle mig hvorfor overskriften ikke er centret på siden
http://www.cafe-flirt.dk/index.htm ?

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-08-03 17:29

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev

> er der en der kan fortælle mig hvorfor overskriften ikke er centret på
siden
> http://www.cafe-flirt.dk/index.htm ?

Det ser da rimeligt centreret ud hos mig - uden at jeg har optalt pixels til
venstre og højre.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : pepss

Dato : 21-08-03 17:51

"Erik Ginnerskov" skrev

> "pepss" skrev

> siden
>
> Det ser da rimeligt centreret ud hos mig - uden at jeg har optalt pixels
til
> venstre og højre.

sorry! jeg glemte at fortælle at det er centreret i IE men ikke i Opera det
må du undskylde!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-08-03 18:53

pepss skrev:

>sorry! jeg glemte at fortælle at det er centreret i IE men ikke i Opera det
>må du undskylde!

Den er centreret i min Opera 6.05 og 7.11.

--
Bertel

Fra : pepss

Dato : 21-08-03 22:55

"Bertel Lund Hansen" skrev

> Den er centreret i min Opera 6.05 og 7.11.

det kan jeg ikke forstå men det må jo være som det skal være! tak for
hjælpen!