Nokia - lydkvalitet på HF
Fra : Karsten

Dato : 21-08-03 17:04

Hej

Jeg har lige investeret i et håndfri sæt fra GN Netcom til min Nokia 6310i.

Jeg får at vide, at der er for meget diskant på lyden i den anden ende af
linien. Jeg synes også, at jeg selv kan fornemme det i headset'et.

Hvis man går ind til en telebutik, kan de så via software eller andet,
justere lydkvaliteten på lyden, når der bruges et håndfri sæt?

Eller bli'r jeg nødt til at prøve mig frem med HF-sæt, indtil jeg finder ét
med en acceptabel lydkvalitet hos modtageren, tror I?

På forhånd tak til eventuelle hjælpsomme sjæle

Karsten

Fra : JMo.

Dato : 21-08-03 17:25

"Karsten" <karsten@ttr.dk> wrote in news:bi2qhe$dap$1@sunsite.dk:

> Hvis man går ind til en telebutik, kan de så via software eller andet,
> justere lydkvaliteten på lyden, når der bruges et håndfri sæt?

Nej

> Eller bli'r jeg nødt til at prøve mig frem med HF-sæt, indtil jeg
> finder ét med en acceptabel lydkvalitet hos modtageren, tror I?

Ja.

- Men husk at hvis dit headset tilsluttes via adaptorstik har dette
ligeledes indflydelse på lydkvaliteten.

Fra : Karsten

Dato : 21-08-03 17:47

Øv, men tak alligevel