John Leguizamo - hvilken film..?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 21-08-03 16:32

Hej,

http://us.imdb.com/Name?Leguizamo,%20John

Jeg ved ikke om nogen kan hjælpe mig, med at finde ud af hvilken film dette
er. Kan kun huske MEGET få ting.. Filmen handler om noget med bander eller
kliker, tror jeg. Han havde bl.a. en kæreste, som han var utro. Jeg kan
huske at han havde sex med hende (ikke kæresten) i en bil, som var parkeret
på gaden. De blev afbrudt, da politiet kom og lyste mod bilen med en
projektør. Jeg kan huske jeg synes den var rigtig god (ja, altså ikke pga.
den scene...)..

Kan nogen identificere denne film?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Morten DH

Dato : 21-08-03 17:07

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på gaden. De blev afbrudt, da politiet kom og lyste mod bilen med en
> projektør. Jeg kan huske jeg synes den var rigtig god (ja, altså ikke pga.

Synes det lyder bekendt, ud fra listen gætter jeg på Summer of Sam - evt.
Carlito's Way eller måske Romeo + Juliet, det er længe siden jeg har set dem
så husker det ikke rigtig...

Fra : Andersen

Dato : 21-08-03 17:22

> [...]
> på gaden. De blev afbrudt, da politiet kom og lyste mod bilen med en
> projektør. Jeg kan huske jeg synes den var rigtig god (ja, altså ikke pga.

Helt klart Summer of Sam!
I den varme sommer i New York, hærger en morder( son of sam) han skyder
elskende par i deres biler. Derfor er Politiet på udkik efter elskende par i
biler. Fed film af Spike Lee.

Mikael

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 21-08-03 17:30

Hey,

> Helt klart Summer of Sam!

SoS it is! Mange tak skal I have! ;)

Fra : Frenjon

Dato : 11-09-03 12:51

Hvis det stadig har interesse kommer denne film på DR2 i morgen - kl. 23.00

-Frenjon