Opslag: Veibye Sogn, Hjørring Amt
Fra : Orla Fielsø

Dato : 21-08-03 16:28

Hej
Er der en der kan lave et opslag om min tip oldemor i kirkebogen ?
Jeg har kun følgende oplysninger på hende

Ane Nielsdatter
Født ca 1833 i Veibye Sogn, Hjørring Amt
Oplysningerne har jeg fra FT1880 hvor det oplysses at hun er 47 år

Hun var gift med
Niels Kr. Jensen

Jeg har følgende oplysninger om hende men mangler oplysninger om hendes
forældre.

Hvis det kan hjælpe er der her nogle oplysninger fra FT1880

Husstand: Hjørring, Børglum, Taars, 1880, 2, Taard Sogn, Et Hus Haasen

Kildenavn
: Niels Kr. Jensen Alder : 57 Civilstand : Gift

Husstands/familienr. : 2

Matr.nr./Adresse : Et Hus Haasen

Kildefødested : Vraa Sogn Hjørring Amt

Kildestednavn : Taard Sogn

Stilling i husstanden : Husfader og Jorbruger

Trossamfund : Lutheran Køn : M

Kildenavn : Ane Nielsdatter Alder : 47 Civilstand
: Gift

Husstands/familienr. : 2

Matr.nr./Adresse : Et Hus Haasen

Kildefødested : Veibye Sogn Hjørring Amt

Kildestednavn : Taard Sogn

Stilling i husstanden : Hans Hustru

Trossamfund : Lutheran Køn : K

Med venlig hilsen

Orla Fielsø
Muslingevej 8
6710 Esbjerg V

Fra : Ole Grau

Dato : 27-08-03 10:38

Orla Fielsø wrote:
> [...]
>
> Ane Nielsdatter
> Født ca 1833 i Veibye Sogn, Hjørring Amt
> Oplysningerne har jeg fra FT1880 hvor det oplysses at hun er 47 år

Ane Nielsdatter, født 12 Marts 1832, døbt 18 Marts 1832.
Forældre: Gaardmand Niels Jensen og Hustru Ellen Andersdatter i Weibye,
Introduceret 22 April.

Faddere: Ellen Jensdatter, Gdm. Chr. Pedersens Hustru i Kokholm i Stenum
Sogn; Pigen Anne Cathrine Christensdatter; Barnets Moder; Gdm. Jens Jensen
og Yde Jensen i Weibye; Ungkarl Jens Pedersen ibdm.

Ref.: C78A-11, 2/5, fol. 56, nr. 67.

--
---
Mvh.