Housefolk, hvor?
Fra : Kasper Bisgaard

Dato : 05-04-01 20:41

Hej gruppe,
nogen der kender til fora (andre end dette), hvor alle DK's house-rødder
'mødes'? Jeg mener, det næste Filur eller Beatchuggers må da snakke samplere
og vocoders et eller andet sted..
Ved du hvor, eller roder du selv med genren - så smid lige en mail efter mig
(evt. med demo.mp3) til nyt projekt.

-Kasper

Fra : Lars Bernau

Dato : 06-04-01 21:17

In article <9aihq6$qop$1@news.cybercity.dk>, bisgaard@usa.net says...
> [...]
> og vocoders et eller andet sted..
> Ved du hvor, eller roder du selv med genren - så smid lige en mail efter mig

Prøv at tage et kig på www.djz.dk, der er diskussionsfora for lidt af
hvert angående musik og lyd

--
The Right Mix RetroRadio