Til Søren Voigt og Punish
Fra : Camilla Sabroe

Dato : 21-08-03 14:19

Hej Søren og Punish

I har i Regal debatten efterlyst informationsmatriale vedr. fodret.

Eftersom at I ikke har haft lyst til at oplyse jeres adresser til
importøren har jeg gjort flg som skal betragtes som et tilbud til jer:

Jeg har idag modtaget 2 komplette informationssæt svarende til den jeg
selv har modtaget, hvis det har jeres interesse at læse disse sæt så
smid en mail til mig med navn og adresse hvortil I gerne vil modtage
dem.

Camilla Sabroe

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 21-08-03 14:56

Uuups kom til at trykke send for hurtigt

Her er min email : mail@millemus.dk

Forresten Søren hvad siger din hund til Regal, du skrev at du ville
tage den ene af dem over på det?

--
Camilla Sabroe

Fra : Søren Voigt

Dato : 21-08-03 20:29

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse

> Uuups kom til at trykke send for hurtigt
>
> Her er min email : mail@millemus.dk
>
> Forresten Søren hvad siger din hund til Regal, du skrev at du ville
> tage den ene af dem over på det?

Jeg har sagt at jeg vil anmelde foderet når den ene af mine hunde har været
på det i en måned. Da jeg skal køre meget langt for at købe foderet (det
sælges slet ikke på nettet!!!) og da min dyrlæge fraråder mig at skifte til
dette produkt, så kan det godt være at der går et par måneder førend jeg
kommer tilbage. Jeg skal jo også lige spare sammen først. Det er godt nok
dyrt!!!!!!!

Havde det måske været en god idé om regal havde givet information til
dyrlægerne om deres foder? Jeg har forstået at regal ikke ønsker at give
information på nettet, og at de forlanger at man skal sende sin almindelig
adresse til dem førend man kan få helt simple svar på sine spørgsmål. Det er
jo tankevækkende at regal overhovedet ikke stiller op i denne tråd - rent
bortset fra at de gerne vil plabre løs om deres produkt.

Men det er jo virkelig latterligt at de ikke engang ønsker at informere
dyrlæger om deres foder når det nu er så fantastisk.

Mvh
Søren Voigt

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 21-08-03 20:49

Jeg synes det er er en kedelig afslutning regal debatten har fået idet
at det viser sig at de to stædigeste debattører ikke tør at tage imod
et uforpligtende tilbud om at få de informationer I har efterlyst hele
vejen igennem.
Konklusion må være at fremover skal man ikke tage jeres påstande om
foder for pålydende.

Fra : Søren Voigt

Dato : 21-08-03 21:04

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
news8akv8n8hkgc91qf9sqhpdinr24m5014s@4ax.com...

> [...]
> vejen igennem.
> Konklusion må være at fremover skal man ikke tage jeres påstande om

Det er jo helt fantastisk at man for at få helt almindelig information om et
produkt skal give sin adresse til importøren. Jeg har da ikke skrevet til
Hills, Iams eller Royal Canin for at få information om deres produkter. Det
findes helt åbent på nettet. Hvad er det ved regal der er så hemmeligt at
kun halvdelen af indholdet er deklareret på deres hjemmeside?

Du har fuldstændig misforstået denne debat. Det er jo ikke mig der har et
behov for information om regal. Jeg er rigtig godt tilfreds med det foder
jeg bruger, og jeg har egentlig ikke brug for regal. Når jeg har tilbudt at
teste det, skyldes det kun at jeg af natur er nysgerrig, men jeg
understreger at jeg som forudsætning for at teste det har sat at foderet er
deklareret bedre udenpå posen end det fabrikken og importøren er villig til
at gøre på nettet.

Det var jo regal der kom frem med et markedsføringsbudskab i gruppen som han
ikke har fulgt op. Hvad var f.eks. belægget for at foderet var GMO-frit? Det
er indlysende forkert. Konfronteret med min påstand har han lovet at følge
op med fabrikken - men han er ikke kommet tilbage!!!!

Svar nu ærligt: Står der i det materiale du har, at foderet er garanteret
GMO-frit eller var det også bare en "and" på regal's hjemmeside?

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : mathilde

Dato : 21-08-03 21:18

"Camilla Sabroe" skrev d. 21-08-03 20:49 dette indlæg :

> [...]
> vejen igennem.
> Konklusion må være at fremover skal man ikke tage jeres påstande om

Jeg har prøvet Regal til mine hunde, den ene trivedes da på det, godt
nok manglede hendes pels noget, som hun fik da vi gik over til Hills.
Den anden fik sår i pelsen, som forsvandt da vi gik tilbage til Hills.
Jeg vil ikke købe Regal til mine hunde mere.
Hills er lidt dyrere men mine hundes pels er fantastisk at se på nu, og
de har massere af krudt.
Når man taler foder er det vigtigt at finde det foder ens hund trives
på, så kan det være ligemeget hvad det hedder, men dermed ikke sagt at
det er lige meget hvad de putter i.
Og så kan Hills købes hos min lokale dyrehandler, hvorimod Regal skulle
jeg køre langt for at få fat i, ikke videre sjovt når man ikke har bil.

Mathilde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi

Dato : 22-08-03 09:12

> [...]
> Og så kan Hills købes hos min lokale dyrehandler, hvorimod Regal skulle
> jeg køre langt for at få fat i, ikke videre sjovt når man ikke har bil.

Jeg vil lige blande mig i debatten her på falderebet.... I sensommeren
2002 lod jeg mig - mod mine sædvanlige principper - overtale til at
prøve Regal, da importøren var med på Dansk Terrrier Klub udstillingen
i Kolding. Jeg havde på daværende tidspunkt to westier og en skotte.
Der gik dog ikke lang tid efter, at jeg havde skiftet til Regal, før
jeg kunne se "resultaterne". Mine ene westie, som normalt uden
problemer tåler Lone Stars Magnum, fik voldsom kløe, og skotten fik
den kedeligste pels, dover at han også tabte sig, så han ærligt talt
så lidt forhutlet ud. Jeg gik derefter tilbage til Magnum, som de har
fået siden. Og nu er mine hundeflok, som siden er blevet forøget med
endnu en skotte, fit for fight, i god foderstand og med glansfuld
pels.

Fra : Leyna

Dato : 22-08-03 00:41

On Thu, 21 Aug 2003 21:48:35 +0200, Camilla Sabroe
<pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote:

> [...]
>vejen igennem.
>Konklusion må være at fremover skal man ikke tage jeres påstande om

Helt ærligt, så ville det da være mere oplagt at lægge de oplysninger
ud på nettet, hvor alle kunne se dem. Jeg må indrømme at jeg også
finder det en smule suspekt at man kun kan få oplysninger, hvis man
sender navn og adresse til importøren. Hvorfor er det ikke alle der må
se de oplysninger?

Jeg mener da helt bestemt ikke at nogen kan stemples som useriøse
fordi de ikke ønsker at opgive deres personlige data for at få at vide
hvad hundefoder indeholder. Når jeg søger oplysninger så ønsker jeg da
heller ikke at opgive mit navn og adresse først...! Så måske er jeg
også useriøs...?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-08-03 06:15

On Fri, 22 Aug 2003 01:40:48 +0200, Leyna <webmaster@big-girls.dk>
wrote:

> [...]
>finder det en smule suspekt at man kun kan få oplysninger, hvis man
>sender navn og adresse til importøren. Hvorfor er det ikke alle der må

Min teori er at importøren åbenbart ikke har så meget tid til den
hjemmeside at den ikke er 100% færdig og fyldt med de informationer
som intressrede efterlyser.
Dog vil jeg vove den påstand at sige jow informationerne er
tilgængelige for alle...han sender da gladeligt informationerne ud til
folk uden at opkræve portoen for det.

> [...]
>hvad hundefoder indeholder. Når jeg søger oplysninger så ønsker jeg da
>heller ikke at opgive mit navn og adresse først...! Så måske er jeg

Nææ på det grundlag som du skriver kan ingen kaldes useriøse men den
egentlige årsag til Søren og Punish useriøsistet er :

At under hele Regal debatten pev både Søren og Punish op om manglende
informationer om fodret..fair nok synes jeg og som sagt så sidder jeg
altså på nuværende tidspunkt med 2 komplette sæt informationer som
jeg har selv fået tilsendt fra importøren.
Matriale som Søren og Punish ikke vil have tilsendt hvilket undre mig
meget eftersom at jeg IKKE er importør eller forhandler men bare en
bruger af produktet. Jeg har ikke en skid interesse i at sende deres
adresser videre til nogen og derfor også lagt en email adresse ud til
disse to personer. Men nææ nej når endelig tilbuddet foreligger på en
måde hvor de ikke kommer i klemme så trækker de i land. Hvor seriøst
er det?????

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Søren Voigt

Dato : 22-08-03 07:08

> [...]

> altså på nuværende tidspunkt med 2 komplette sæt informationer som
> jeg har selv fået tilsendt fra importøren.

Jeg piver ikke over at jeg ikke får informationer. Jeg siger bare at foder
der er åbenlyst mangelfuldt deklareret ikke er noget jeg kunne drømme om at
putte i halsen på min hund.

Og hvis helt almindelige informationer om produktet ikke kan gives (f.eks.
indholdet af kulhydrater og vand) så er der noget helt galt. Værre bliver
det når man på hjemmesiden fremkommer med den påstand at foderet er GMO-frit
(hvilket jeg fortsat ikke tror en døjt på) og man så ikke fremlægger
dokumentationen her i gruppen.

> Matriale som Søren og Punish ikke vil have tilsendt hvilket undre mig
> meget eftersom at jeg IKKE er importør eller forhandler men bare en
> bruger af produktet.

Jamen er det ikke rigtigt at du har kat? Og at du argumenterer for at når
foderet er godt til din kat så er det også godt til min hund? Hvor seriøst
er det lige?

> [...]
> disse to personer. Men nææ nej når endelig tilbuddet foreligger på en
> måde hvor de ikke kommer i klemme så trækker de i land. Hvor seriøst

Jeg kan da bare lade være med at købe regal når jeg ikke er tilfreds med
informationen. Jeg morer mig over at nogen kan vælge at tilbageholde
information om deres produkt. Og på den hjemmeside som regal har kunne han
måske skrue lidt ned for salgsgassen og lidt op for den seriøse information
som er så hemmelig at man kun kan få den ved at fremsende sin private
adresse til ham eller dig.

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : bjergskoven

Dato : 22-08-03 23:31

> Og hvis helt almindelige informationer om produktet ikke kan gives (f.eks.
> indholdet af kulhydrater og vand) så er der noget helt galt.

Hej Søren

Blot til information : Det er ifølge dansk lovgivning for deklaration af
hunde og kattefoder ikke tilladt at oplyse om et fodres indhold af
kulhydrater.Vand må ikke nævnes i ingredienslisten. Hvis foderet har fået
Dansk varefakta Nævns mærke skal vandindholdet dog opgives.

Hilsen

Merete

Fra : Leyna

Dato : 22-08-03 12:54

On Fri, 22 Aug 2003 07:15:20 +0200, Camilla Sabroe
> [...]

>Dog vil jeg vove den påstand at sige jow informationerne er
>tilgængelige for alle...han sender da gladeligt informationerne ud til

Det hænger jo slet ikke sammen. Hvis flere interesserede efterlyser
info om indhold af den var man nu engang sælger (og her taler jeg helt
generelt) så er det da væsentligt hurtigere at skrive den EEN gang og
smække den ud på nettet, end det er at skulle sende materiale til alle
de mennesker der gerne vil vide noget om inholdet af varen... Her kan
ALLE se det, og der kan endog være mange der kan få de samme
oplysninger på samme tid!!! Det er tidsbesparende, og det sparer da
også en masse penge på porto, og når ikke det bliver gjort, ja, så må
jeg erkende, så finder jeg da også produktet en smule suspekt.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-08-03 12:57

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message
[klip]
> Det er tidsbesparende, og det sparer da
> også en masse penge på porto, og når ikke det bliver gjort, ja, så må
> jeg erkende, så finder jeg da også produktet en smule suspekt.

Hej Vaks D. II's mor

Jeg har klippet i dit indlæg, hvilket egentlig mest er af
pladsbesparelseshensyn.

Jeg melder mig under fanerne og erklærer mig enig i dine synspunkter.
Firmaet udviser en mildest talt besynderlig adfærd.

Hvad bliver der dog af at spille med *helt* åbne kort?

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Leyna

Dato : 22-08-03 14:29

On Fri, 22 Aug 2003 13:56:38 +0200, "Karina og Christian"
<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

>"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message
>[klip]
>
>Hej Vaks D. II's mor

Vaks d. 2. Må vi lige være fri!

> [...]
>Firmaet udviser en mildest talt besynderlig adfærd.
>
>Hvad bliver der dog af at spille med *helt* åbne kort?

Ja, det undrer også mig, og det undrer mig også en del at en
almindelig bruger af foderet er så stærk fortaler for det, og er SÅ
enig i, at deklarationen skal "gemmes af vejen"...
Så Punish og Søren er vist ikke de eneste der "piver".
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Per, Odense

Dato : 22-08-03 15:44

> Så Punish og Søren er vist ikke de eneste der "piver".

Hej
Jeg "piver" egentlig ikke, men deres form for markedsføring får ikke mig til
at prøve deres produkt. De vælger selv deres metoder - og jeg vælger om jeg
vil prøve det de udbyder.

Per, Odense

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-08-03 16:06

On Fri, 22 Aug 2003 15:29:16 +0200, Leyna <webmaster@big-girls.dk>
wrote:

> [...]
>enig i, at deklarationen skal "gemmes af vejen"...
>Så Punish og Søren er vist ikke de eneste der "piver".

Øhh hvilke brugere mener du vil gemme information af vejen, faktisk
sidder vi i øjeblikket to brugere som har opfordret Søren og Punish
til at finde en Regal sæk og læse deklarationen på den. Dernæst har
jeg tilbudt både Punish og Søren det informations matriale jeg har
omtalt at jeg har fået tilsendt...

Ja undskyld mig Leyna, men hvor vil du have at jeg skal lægge 29 A-4
sider hen her på gruppen????...godt nok er jeg varm fortaler af fodret
men jeg er ikke så varm fortaler af at sidde og skrive et hvert ord
ind til glæde for jer her eftersom at de kræfter vil jeg nok hellere
bruge på mine skriftlige opgaver til studierne...så kort af
alt...informationen er tilgængelig...der er bare ingen af de to der
tog imod den så gemt af vejen er informationen altså ikke.

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Søren Voigt

Dato : 22-08-03 16:22

> [...]

> alt...informationen er tilgængelig...der er bare ingen af de to der
> tog imod den så gemt af vejen er informationen altså ikke.

Det er der jo heller ikke nogen der siger at _du_ skal, men i stedet for at
printe dem ud til dig, kunne Steen Hauerbach have lavet en pdf-fil med de
nævnte 29 sider og lagt dette ud på sin hjemmeside så alle - og ikke bare
dig, PTDNTB og undertegnede kunne blive informeret. Det eneste jeg har bedt
om er en procentangivelse for henholdsvis kulhydrater og vand og det kan vel
stå på under een linje.

Har det slet ikke undret dig at Steen Hauerbach siden sit reklameindslag for
produktet slet ikke har optrådt i debatten? Jeg forventer bestemt ikke at
_du_ gør noget for at hjælpe regal frem i verden, og da slet ikke når regal
ikke selv kan svare for sig. Så ingen kritik er rettet mod dig!!

Jeg ved ikke med PTDNTB, men jeg har personligt endnu ikke fået den rigtig
gode grund til at skifte til regal hundefoder. Det virker på mig som om du
mener, at det er mit problem - altså at jeg har holdt mig uvidende om
foderets fortræffelighed - men det er nu een gang en veletableret ret jeg
har som forbruger, at indtil nogen giver mig en god grund til at skifte
produkt så holder jeg fast ved det jeg er godt tilfreds med. Tilsvarende er
det naturligvis udbyderens ret at gøre forbrugerens adgang til information
mest mulig besværlig, selvom jeg på stående fod ikke kan komme i tanke om
eet eneste eksempel på at denne kommunikationsstrategi har været brugt med
succes.

Ikke engang de amerikanske regal-sider indeholder fornuftige deklarationer
endsige "dine" 29 sider, og faktisk tror jeg slet ikke at regal ønsker at
denne information kommer bredt ud til forbrugerne.

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : Leyna

Dato : 22-08-03 18:57

On Fri, 22 Aug 2003 17:05:43 +0200, Camilla Sabroe
> [...]

>til at finde en Regal sæk og læse deklarationen på den. Dernæst har
>jeg tilbudt både Punish og Søren det informations matriale jeg har

Jamen så må du meget undskylde. Jeg har kun set dig som fortaler og
bruger af produktet. De øvrige brugere der har været på banen har slet
ikke været tilfredse med produktet, men der er måske en enkelt post
jeg har overset?

> [...]
>alt...informationen er tilgængelig...der er bare ingen af de to der
>tog imod den så gemt af vejen er informationen altså ikke.

Nu synes jeg altså også at det forekommer helt hen i vejret at en
varedeklaration skulle fylde 29 A4 sider. Det lyder lidt vildt, og
nej, jeg kan ikke se hvorfor du skulle uddele disse informationer. Det
må være forhandlerens pligt. Men deklarationen kan altså findes på
deres sække, men ikke på deres hjemmeside? Næste gang jeg kommer et
sted hen hvor de forhandler foder, så vil jeg ærlig talt kigge efter
Regal. Ikke fordi jeg ønsker at købe det, men simpeæthen for at se
hvordan de får 29 A4 sider kogt ned til at stå på en fodersæk!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Søren Voigt

Dato : 22-08-03 19:01

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruger af produktet. De øvrige brugere der har været på banen har slet
> ikke været tilfredse med produktet, men der er måske en enkelt post

Camilla har da også kun erfaring med regal's kattefoder.

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : Per, Odense

Dato : 22-08-03 19:18

"Søren Voigt" <soren_voigtfjerndette@hotmail.com> wrote in message

> Camilla har da også kun erfaring med regal's kattefoder.

Nu er du altså for hård igen Søren - jeg har hørt at de ikke har gøet af
postbudet siden de begyndte på Regal.

Per, Odense

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-08-03 19:40

On Fri, 22 Aug 2003 20:01:10 +0200, "Søren Voigt"
<soren_voigtfjerndette@hotmail.com> wrote:

>Camilla har da også kun erfaring med regal's kattefoder.

Ja søren jeg har kun indtil videre erfaring med kattefodret, men som
jeg skrev i et tidligere indlæg at havde jeg idag haft mine hunde så
var de også afprøvet på dette foder.

Desuden er der skrevet både for og imod erfaringer om hundefodret her
i debatten.
Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-08-03 21:19

On Fri, 22 Aug 2003 20:40:14 +0200, Camilla Sabroe
<pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrotd:

> [...]
>var de også afprøvet på dette foder.
>
>Desuden er der skrevet både for og imod erfaringer om hundefodret her

,,Jammen hvordan kan du anbefale et fodder til hunde som du ikke har
prøvet til hunde ? det bliver altså mere og mere mærkeligt det her

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-08-03 19:38

On Fri, 22 Aug 2003 19:56:55 +0200, Leyna <webmaster@big-girls.dk>
wrote:

> [...]
>Regal. Ikke fordi jeg ønsker at købe det, men simpeæthen for at se
>hvordan de får 29 A4 sider kogt ned til at stå på en fodersæk!

De 29 A-4 sider fylder informationer om de 7 forskellige varianter af
hundefoder der er og de 3 typer kattefoder Regal laver. Samt er der en
forhandlerliste, et fodringsprogram Så derfor fylder det 29 A-4
sider.

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-08-03 19:39

wrote:

> [...]
>bruger af produktet. De øvrige brugere der har været på banen har slet
>ikke været tilfredse med produktet, men der er måske en enkelt post

En som hedder Rikke har skrevet om Regal og hendes erfaringer med
produktet som iflg hende er en succes.
Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Søren Voigt

Dato : 22-08-03 20:35

> On Fri, 22 Aug 2003 19:56:55 +0200, Leyna <webmaster@big-girls.dk>

> En som hedder Rikke har skrevet om Regal og hendes erfaringer med
> produktet som iflg hende er en succes.

Du glemmer at der tidligere er skrevet "kedelige" indlæg om regal, som fx.:

http://www.google.com/groups?q=regal+group:dk.fritid.dyr.hund&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=TrFo9.84385%24Qk5.3792479%40news010.worldonline.dk&rnum=8
og
http://www.google.com/groups?q=regal+group:dk.fritid.dyr.hund&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=3f185a0d%240%2448893%24edfadb0f%40dtext02.news.tele.dk&rnum=6

Jeg synes at Regal skulle se at få ryddet op i dette og så begynde at få
noget positiv information på banen.

Efter at have hørt alle de negative indlæg om Regal her i gruppen har jeg
ærlig talt ikke lyst til at eksperimentere med dette foder på mine
brugshunde.

Mvh
Søren Voigt

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-08-03 21:09

On Fri, 22 Aug 2003 21:35:03 +0200, "Søren Voigt"
<soren_voigtfjerndette@hotmail.com> wrote:

Som jeg har skrevet i et ret nyt indlæg til denne her tråd så var der
BÅDE for og imod argumenter om hundefodret. Så nej jeg har hverken
glemt det negative eller det positive!

>Jeg synes at Regal skulle se at få ryddet op i dette og så begynde at få
>noget positiv information på banen.

Så må du jo over for Regal definiere hvad du mener med ordet positiv
information...og hvorfor skal man i det hele taget lægge information
ud til gruppen her eftersom at det eneste der er sket er at man har
haglet produktet herinde oven i købet af nogen som ikke engang har
prøvet fodret.

>Efter at have hørt alle de negative indlæg om Regal her i gruppen har jeg
>ærlig talt ikke lyst til at eksperimentere med dette foder på mine
>brugshunde.

Jamen så har du jo ikke mere behov for at få information om Regal, og
skulle du ønske det ja så find en foder sæk

Sidste ord herfra!

End Of Discussion

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-08-03 21:19

> [...]
>Regal. Ikke fordi jeg ønsker at købe det, men simpeæthen for at se
>hvordan de får 29 A4 sider kogt ned til at stå på en fodersæk!

,hoho der er godt nok kommet gang i regaldebatten igen skal jeg lige
love for og ja det må være en stor sæk men ja det lyder
fuldstændigt åndsvagt at det skulle fylde så meget ! men måske de har
fyldt godt med reklamer og ordgas ind så det fylder de 29 sider og man
så opgiver at komme igennem siderne.

De vigtige informationer fylder _slet_ ikke så meget ! alle andre
fabrikanter kan klare den med en lille folder, og hvis de ikke fylder
folderen op med salgsgas, så er der rigelig plads til god information.
Alene det at man skal igennem 29 sider a4sider enda alene det er
suspekt.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-08-03 21:19

> [...]

>vejen igennem.
>Konklusion må være at fremover skal man ikke tage jeres påstande om

,,,,,Jeg er bare ikke interseret i at oplyse min postadresse ! længere
er den ikke ! Og når der nu er så meget hemmelighedskræmerri omkring
dette fodder, har jeg da allerede et negativt indtryk af det, og jeg
er godt tilfreds med det fodder jeg bruger nu, men går stadig op i
hvad der kommer af nye foddertyper, og hvis jeg finder noget der lyder
bedre end det jeg har så vil jeg da skifte, men 29a4 sider er helt
unødvendigt at bladre igennem ! de vigtige oplysninger om et tørfodder
kan skrives i et lille hæfte, hvis impotøren altså ikke skal have
reklamer for sig selv og salgsgas i hver anden linie, og det er hvad
jeg regner med at de 29sider er fyldt med.

Desuden burde nogen informere impotøren om at internettet altså er
fremtiden ! man sender ikke med post længere, med mindre det er
noget der skal skrives under

Og desuden syntes jeg at det er meget underligt at du råder hundeejere
til at købe regal når du ikke en gang har prøvet det på en hund !? det
hele er meget underligt omkring dette fodder, og der er meget
hemmelighedskræmerri, så jeg tror ikke at der er kommet flere
regal-kunder ud af regals kiksede forsøg på reklame herinde, jeg
bliver da ikke regal-kunde med mindre de pludseligt bliver åbne og
profesionelle en dag.

Fra : RJ

Dato : 21-08-03 21:25

Søren..

hvad ved du om hvad dyrlæger sælger?

Jeg køber regal hos min dyrlæge, og har kun ros overfor dette foder og er i
øvrigt også mere end almindelig tilfreds med min dyrlæge. Og da jeg også ved
at regal sælges i i hvertfald en helsekost butik mener jeg det må vise at
regal er et godt og lødigt foder.

Dyrt? overhovedet ikke. Økonomien i regal er om noget en lille smule bedre
end økonomien i precription diet.

Men jeg gider ikke debatere regal, eller andet herinde da saglige agumenter
og viden ikke bliver set særligt venligt på.

I skælder og smælder på et foder I end ikke har erfaring med, I rakker ned
på importøren som I beskylder for alverden ting - men I nægter at modtage de
oplysninger som I efterlyser - I vil ikke give importøren jeres adresse og
da Camilla så tilbyder at sende det til jer så siger I også nej .. hvor er
din og Punish seriøsitet ???

Jeg formoder I blot godt kan lide at rakke ned - men det må I om, at I
nægter jeres hunde et kanon godt produkt pga jeres egen underlige form for
hmm..logik? må også være jeres egen sag - men hvordan ser jeres hundes
afføring ud? i hvilke mængder skal I samle op (for I samler vel op?) hvor
tit er jeres hunde hos dyrlægen? hvordan ser deres pels, hud, øjne,
slimhinder ud?

For at kunne udtale sig om et foder så er man ligesom nødt til at afprøve
det på ens egen hund/kat, ikk'? medmindre man må forhånd kan sige om ens
hund ikke kan tåle det - men se det kan I jo afgøre enten ved at læse bag på
en sæk foder eller ved at tage imod et af de to tilbud I har fået om at få
materiale tilsendt.

Personligt kender jeg nogen stykker som på min anbefaling foder med regal,
og INGEN af dem har fortrudt skiftet og alle kan se en mærkmar foranding på
deres dyr, en positiv foranding.

Jeg reklamere ikke for regal men jeg er meget, meget glad for at dette gode
produkt kan købes i DK, for aldrig før har mine dyr været så glade for et
foder, aldrig før har jeg samlet så lidt op efter dem og aldrig før har jeg
haft et foder som er så økonomisk i brug

Hilsen

Rikke

ps: og iøvrigt Søren så kan du få regal bragt ud....

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-08-03 21:19

On Thu, 21 Aug 2003 22:25:27 +0200, "RJ"
<softlips_sugarbabyremovethis@yahoo.com> wrotd:

> [...]
>
>Men jeg gider ikke debatere regal, eller andet herinde da saglige agumenter
>og viden ikke bliver set særligt venligt på.

,,,,jammen der har jo ikke været nogen saglige argumenter !!?? der har
været efterlyst oplysninger om fodret lige fra starten af !!?

> [...]
>da Camilla så tilbyder at sende det til jer så siger I også nej .. hvor er

,,,,,jeg oplyser ikke min adresse på nettet ! længere er den ikke ! og
det mener jeg ikke at er useriøst ! men du kan jo komme med nogle
informationer om fodret hvis du kan ? og hvis du altså fodrer det til
en hund ?

>Jeg formoder I blot godt kan lide at rakke ned - men det må I om, at I
>nægter jeres hunde et kanon godt produkt pga jeres egen underlige form for
>hmm..logik?

,,,haha jeg nægter at give min hund foder jeg intet aner om ! hvad er
det du gør ? kan du måske svare på nogle af spørgsmålene ? ved du
overhovedet selv hvad der er i regal ? det tror jeg ikke ! jeg tror at
det er dig der godt kan lide at rakke ned ! hvis jeg tager fejl så
fortæl mig noget om foderet ? hvis du ikke kan fortælle hvad det er du
giver din hund at æde så tror jeg ikke at du skal snakke for meget om
underlig logik vel !

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-08-03 15:36

On Thu, 21 Aug 2003 15:19:27 +0200, Camilla Sabroe
> [...]

>selv har modtaget, hvis det har jeres interesse at læse disse sæt så
>smid en mail til mig med navn og adresse hvortil I gerne vil modtage

,,,,,,,,,,,Tak det var pænt af dig at tænke på os ! jeg ved ikke med
Søren voight, men jeg smidder ikke min adresse ud på nettet, for så
havde jeg jo bare oplyst den til impotøren. Men ellers tak.

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 21-08-03 15:51

>,,,,,,,,,,,Tak det var pænt af dig at tænke på os ! jeg ved ikke med
>Søren voight, men jeg smidder ikke min adresse ud på nettet, for så
>havde jeg jo bare oplyst den til impotøren. Men ellers tak.

Hej Punish

Hvis du læser mit tilføjelses indlæg til denne her tråd så har jeg
oplyst min email adresse som er mail@millemus.dk
--
Camilla Sabroe

Fra : Søren Voigt

Dato : 21-08-03 20:25

> Hej Søren og Punish
>
> I har i Regal debatten efterlyst informationsmatriale vedr. fodret.

Ja hvis regal vil markedsføre deres produkter så var det måske en god idé at
oplyse generelt omkring deres foder. De har bla. påstande omkring GMO der er
totalt utroværdige, men de har ikke ønsket at følge op på dette.

> Eftersom at I ikke har haft lyst til at oplyse jeres adresser til
> importøren har jeg gjort flg som skal betragtes som et tilbud til jer:

Problemet er ikke at PTDNTB og jeg ikke har ønkset at opgive vores adresser
til en importør af hundefoder. Problemet er at denne importør mener at det
er god informationspolitik ikke at være åben omkring indholdet i sit foder.
Hvad er egentlig ideen med en hjemmeside hvis man ikke vil informere om sit
foder? Og hvorfor kan den information som regal gerne vil sende til os ikke
distribueres digitalt? Velkommen til moderne tider!!!

> [...]
> selv har modtaget, hvis det har jeres interesse at læse disse sæt så
> smid en mail til mig med navn og adresse hvortil I gerne vil modtage

Hvorfor er du så forhippet på at markedsføre Regal? Du har ikke selv hund og
du har ingen erfaringer med hundefoderet. Alligevel går du langt for at
bringe dette foder over til os vantro... Jeg forstår det simpelthen ikke.

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : otn

Dato : 22-08-03 10:11

> [...]

> selv har modtaget, hvis det har jeres interesse at læse disse sæt så
> smid en mail til mig med navn og adresse hvortil I gerne vil modtage

Hej Camilla,

Jeg kender ikke Søren eller Punish - og for den sags skyld heller ikke
Regal. Jeg bruger et andet foder til min lab - og det syntes jeg er godt
til ham. Sådan som jeg læser debatten drejer det sig ikke om hvorvidt
Regal er godt eller dårligt - men udelukkende om hvordan man får
informationer om et givent produkt. Altså hvad gør Regal for at oplyse
om deres produkt. Det må så være en personlig holdning om man syntes
det er ok, at skulle ringe, skrive, maile ellert hvad ved jeg for at få
de nødvendige oplysninger. Det virker dog besynderligt at man har en
hjemmeside (som vel dybest set er lavet for at informere og sælge) hvor
man ikke giver de nødvendige informationer.

De bedste hilsner til alle glade hundeejere (uanset hvilket foder i
bruger) med håbet om en rigtig dejlig week-end med vovsen/vovserne.

otn