Impostor giver ikke mening ? (SPOILER)
Fra : Jim Andersen

Dato : 21-08-03 12:23

Vil dem fra tråden "Film med twisted plot" der mener at Impostor's plot ikke
giver mening venligst melde sig her ?

Og forklare hvad de mener....

pft
Jim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-08-03 12:42

Hej!

Jim Andersen wrote:

> Vil dem fra tråden "Film med twisted plot" der mener at Impostor's plot ikke
> giver mening venligst melde sig her ?

Nu er det godt nok lææænge siden jeg så den (og jeg ser den _ikke_ igen!) men
ok:

Spoiler alert:

..
..
..

Konen blev erstattet af en dræberrobot, og twistet er så, at hovedpersonen
ligeledes har været erstattet i hele filmen. Til sidst er han sammen med konen,
og deres mål, og de springer i luften... Men dette kunne være sket indenfor de
første 10 minutter af filmen iflg. den begrundelse der gives for hvornår de
skulle springe.

Det er ihvertfald hvad jeg mener at kunne huske... Hvis nogen vil sende mig
dvd'en skal jeg gerne se den igen og begrunde

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-08-03 14:27

Kim Voss Schrader wrote:
> [...]
> dette kunne være sket indenfor de første 10 minutter af filmen iflg.
> den begrundelse der gives for hvornår de skulle springe.

Jeg tænkte mig til at de havde et primært mål, præsidentfruen, og et (eller
flere...) sekundære mål hvis det primære mål blev umuligt. Det ville da være
(menneskelig) logik.

Men okay, den første 'bot der blev "boret" burde da havde sprængt sig selv
og andre i luften da alt håb var ude (da kødtrevlerne fløj om ørerne på
den).

/jim

Fra : Kirstine

Dato : 21-08-03 15:25

In article <3F44AFF4.41C16B08@tdcadsl.dk>, teknik_kim@tdcadsl.dk says...
> [...]
> første 10 minutter af filmen iflg. den begrundelse der gives for hvornår de

Jeg opfattede det sådan, at han var back-up...at han først er sat til at
gå i gang, i det øjeblik konen er sat ud af spillet.

> Det er ihvertfald hvad jeg mener at kunne huske... Hvis nogen vil sende mig
> dvd'en skal jeg gerne se den igen og begrunde

Hey - du kan da komme her...medbring selv popcorn

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*