WAPMAIL
Fra : jn

Dato : 21-08-03 11:55

Hej

Nogen der kender Tiscali's wapmail adresse.

Jan, der har kigget på Tiscali's hjemmeside, uden held

Fra : Christian Poulsen

Dato : 21-08-03 15:49

> Nogen der kender Tiscali's wapmail adresse.

Jeg tvivler på at de overhovedet har nogen. Jeg kender ikke nogen
danske udbydere der tilbyder den service.

Fra : Torben

Dato : 21-08-03 17:28

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message

> Jeg tvivler på at de overhovedet har nogen. Jeg kender ikke nogen
> danske udbydere der tilbyder den service.

TDC gør.

wap.mail.dk

--
Best Regards / Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Jan

Dato : 21-08-03 17:53

Hvis man prøver at indtaste http://wap.mail.dk i IE så starter der en
filoverførsel.
Hvad er mon det ?

vh
Jan

Fra : Torben

Dato : 21-08-03 18:05

"Jan" <jsle@hotmail.com> wrote in message
> Hvis man prøver at indtaste http://wap.mail.dk i IE så starter der en
> filoverførsel.
> Hvad er mon det ?

Deres wap side

Fra : Bo Larsen

Dato : 22-08-03 07:15

Jan wrote:
> Hvis man prøver at indtaste http://wap.mail.dk i IE så starter der en
> filoverførsel.
> Hvad er mon det ?
>
> vh
> Jan

Fordi du skal tilgå siden med en WAP-telefon!
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 23-08-03 09:43

Jan skrev Torsdag den 21. august 2003 18:53 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hvis man prøver at indtaste http://wap.mail.dk i IE så starter der en
> filoverførsel.
> Hvad er mon det ?

Det er fordi det er en "text/vnd.wap.wml" fil, og din browser (IE?) ikke ved
hvad den skal gøre med den, derfor formoder den at den skal gemmes på disken.
Mozilla kommer op og spørger om man vil åbne den, og i givet fald, ed hvad,
eller om man vil gemme den.

Jeg mener at opra (ved ikke lige hvordan man staver til den) browseren kan vise
den type filer,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : JHF

Dato : 22-08-03 08:42

SONOFON tilbyder også dette med SONOFON Internet

Mvh Jan

Christian Poulsen <deep@get2net.dk> wrote in article

Fra : jn

Dato : 22-08-03 11:08

"JHF" <jhf@fjerndettemail.sonofon.dk> wrote in message
> SONOFON tilbyder også dette med SONOFON Internet

Hvordan får man som Sonofon (mobil bruger) en Sonofon internet adresse,
jeg kan ikke rigtig se det fremgår af deres hjemmeside.

Jan

Fra : JHF

Dato : 22-08-03 12:27

Du henvender dig blot til en SONOFON butik og siger at du som SONOFON
mobilkunde gerne vil have SONOFON Internet. Du kan også ringe til
Kundeservice..... SONOFON understøtter også IMAP (genialt) og POP3.

Mvh Jan

jn <jn@hotmail.dk> wrote in article
<3f45eb9e$0$32546$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

Fra : jn

Dato : 22-08-03 11:08

Fra : Henrik Andersen

Dato : 22-08-03 16:47

Jeg kan sgu heller ikke finde den, men vil blive glad hvis nogen faldt over
noget
wabmail....

Mvh Henrik

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 23-08-03 15:19

"jn" wrote in message news:3f44a4f5$0$32537$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nogen der kender Tiscali's wapmail adresse.

Ellers søg på google (via wap) så kommer der en masse brugbare webmail
steder op. Jeg bruger f.eks http://webcab.de/wwmm.wml. Så skal man blot
indtaste brugernavn, kodeord og mailkonto type så kører det! Det virker fint
med mit tdc-adsl abonnement. For med lige præcis mit abonnement kan man ikke
bruge tdc's eget wapmail!!!

Hygge...
Daniel

Fra : JN