Batterier - Nokia
Fra : Kim Larsen

Dato : 20-08-03 23:01

Jeg synes at kunne huske at batterier fra T.Hansen på Internettet skulle
være et dårligt køb. Er der nogen som kan be- eller afkræfte dette ?

Hvad med fronte / cover fra samme firma, er der nogen som har erfaringer
omkring dette ? Jeg skal bruge en ny front til min Nokia 6210.

Med venlig hilsen

Kim Larsen

Fra : wal

Dato : 21-08-03 00:45

Alt uorginalt her er? Batterier cover og fronte har sine ulemper. Covert
nedsetter dit modtager forhold,dette gælder alle forhandler man køber
hos.Batteriet er ok Men gør ikke som de skriver du skal. Lad batteriet
op ca en time brug din mobiltelefon til den skriver batteriet er
afladet. Lad så dit batteri op i de antal timer som står skrevet.

http://www.kandu.dk/

Fra : JMo.

Dato : 21-08-03 17:20

"wal" <wal.news@kandu.dk> wrote in

> Alt uorginalt her er? Batterier cover og fronte har sine ulemper. Covert
> nedsetter dit modtager forhold,dette gælder alle forhandler man køber
> hos.

Sludder og vrøvl. Så længe der ikke er blandet metal i lakeringen (og det
er heldigvis *ret* sjældent) er der *ingen* forskel i modtageforholdene.

> Batteriet er ok Men gør ikke som de skriver du skal. Lad batteriet
> op ca en time brug din mobiltelefon til den skriver batteriet er
> afladet. Lad så dit batteri op i de antal timer som står skrevet.

Der kan være stor forskel på batterier. Og det har som regel intet med
prisen at gøre - og det er så godt som umuligt at vide før man har prøvet
dem.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 21-08-03 16:20

In news:3f43efd9$0$13227$edfadb0f@dread15.news.tele.dk ,
Kim Larsen <kim_2607@yahoo.dk> typed:
> Jeg synes at kunne huske at batterier fra T.Hansen på Internettet
> skulle være et dårligt køb. Er der nogen som kan be- eller afkræfte
> dette ?

Skal jeg ikke kunne sige.... Men kan kun anbefale www.batterier.dk hvis du
skal et nyt. Deres uorg. virker fint, og er også ret billige.

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : wal

Dato : 21-08-03 19:53

Du skriver sluder og vrøvl. Men det er blevet teknisk bevist at
uorginalt cover nedsætter modtager forholdet. DU kan jo prøve at
kontakte århus universitetscendre.

http://www.kandu.dk/

Fra : JMo.

Dato : 21-08-03 22:13

> Du skriver sluder og vrøvl. Men det er blevet teknisk bevist at
> uorginalt cover nedsætter modtager forholdet. DU kan jo prøve at
> kontakte århus universitetscendre.

Du vil dermed påstå at de har testet alle uoriginale covers på markedet??

Og hvordan vil du iøvrigt forklare at fænomenet skulle kunne opstå på
covers hvor der ikke er metal i lakeringen??

(De er korrekt at der for noget tid siden var problemer med et par bestemte
sendinger fra en bestemt producent - men derfra og så til at der er
problemer med *alle* covers, er der *meget* langt)

Fra : wal

Dato : 21-08-03 23:23

Ok. Jeg mente jo ikke alle cover´s der bliver solgt.men det kan dog
ske,så nu skulle det jo værer ok.

http://www.kandu.dk/

Fra : JMo.

Dato : 22-08-03 18:40

> Ok. Jeg mente jo ikke alle cover´s der bliver solgt.men det kan dog
> ske,så nu skulle det jo værer ok.

Hvad er det egentligt du svarer på?
- Og hvad er det du mener?