Slette kalenderen
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 20-08-03 19:38

Hej

Jeg har en Nokia 6310i, som ved en fejl er blevet synkroniseret med to
forskellige kalendere. Hvordan får jeg nu slettet hele kalenderen i
telefonen, så jeg kan synkronisere for fra?

Findes der en let måde? Jeg har adgang til synkroniserings-kabel samt en
Pocket PC, hvorfra jeg kan tilgå telefonen via Bluetooth eller IrDA.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 20-08-03 20:55

"Kasper Hyllested" wrote in message
> Jeg har en Nokia 6310i, som ved en fejl er blevet synkroniseret med to
> forskellige kalendere. Hvordan får jeg nu slettet hele kalenderen i
> telefonen, så jeg kan synkronisere for fra?

Den allernemmeste/hurtigste måde jeg lige kan tænke på er ved brug af
autoslet... Set den til at slette efter f.eks 1 måned, og sæt så datoen
længere frem..... så ryger det hele.... det erfarede jeg engang da jeg for
sjov satte datoen frem....

Hygge...
Daniel

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 21-08-03 09:02

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> writes:
> [...]
>længere frem..... så ryger det hele.... det erfarede jeg engang da jeg for

Det virkede desværre ikke. Alle de gentagede aftaler fortsætter, selvom
jeg prøver at sætte datoen flere år frem i tiden.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 21-08-03 09:08

Kasper Hyllested writes:
>Det virkede desværre ikke. Alle de gentagede aftaler fortsætter, selvom
>jeg prøver at sætte datoen flere år frem i tiden.

Jeg fandt selv en løsning. Den hed Nokia Phone Editor og kunne slette hele
kalenderen. Smart

Mange hilsner

Kasper Hyllested